2008. november 10., hétfő

Örömködés

Sikerült... nagyon jó napom volt. :)
Már ugye rögtön éjfélkor jól kezdődött (ezt korábban elfelejtettem írni), merthogy anya akkor köszöntött a továbbított mama-küldte képeslappal és egy tőle kapott elő-köszöntő képeslappal. :)

Mint a reggeli, sietve írt bejegyzésemben említettem, eleve jól indult és mivel most már majdnem egy hete jó napjaim, jó kedvem van, ezért természetesen ma is így indultam neki a napnak. Bár elindulásom után rögtön futással kezdtem. Itthon felejtettem a telefonomat, mert reggel töltőre tettem így nem került rutinmozdulattal a zsebembe, de úgy döntöttem, hogy bizony ma az nekem elengedhetetlen, úgyhogy hazafutottam, felkaptam a mobilt és rohanás megint. Aztán a villamos után is. Jót szórakoztam magamon. Meg volt a reggeli torna. :)
Rám is fér(t), ugyanis nagy édesség-falatozást tartottunk a lányokkal. Én palacsintatortát vittem kóstolni, az egyik barátnőm* csokis aprósüteményt hozott, a másik meg egy kifőzdében zsákmányolt somlói galuskát dobott be a közösbe. Nyamm. (* Most már kénytelen leszek valahogy "elnevezni" a népeket, mert ez így nem állapot, hogy mindig csak egyik meg másik, meg mit tudom én.... Szóval Nympha hozta az aprósüteményt, Nyüzsi meg a somlóit ;))
De ez persze csak délután volt, addig még sok mosoly tarkította a napom. Például rögtön mikor beértem a terembe, Nympha üdvözlésétől "Szia névnapos" szét szaladt a szám, és az eleve a szám sarkában bujkáló mosoly makacs vigyorrá rögzült. Kaptam tőle nagyonfincsi Milka csokit. Ezt a nagy édességbőségben nem bontottam ki, de örültem neki. Ki ne örülne egy tábla boldogsághormonnak? :D
Ezek után az órán fellelkesített még, hogy a tanár az önéletrajzoktól beszélt és ezek kapcsán a sajátját ki is vetítette... hát megtudtunk pár dolgot. Például, hogy egy nappal előttem van a szülinapja. Vigyor. :) Másik megkattanósan vigyor: rajzol, fest, fotóz, verseket és novellákat is ír. Hááát... ennek muszáj leszek utánajárni! :))))
Filozófia órán firkálgattam és közben figyeltem. Nympha nagy szórakozására az óra első felében folyamatosan puffogtam meg pofákat vágtam, ahogy a tanár hülyeségeket beszélt. Én a kis kritikus :D Mindezzel együtt azért élveztem az órát... :)))
Közben érkezett egy névnapi sms... de jó nekem. Vigyor.
Vállalati pénzügyek órán bőszen gyártottuk a papírdarvakat.

(jelenleg 150 darab pihen a szekrénykémen és még mindig csak 10 lengedezik) Közben figyeltünk, kritizáltunk, jókat szórakoztunk a tanár egy-egy poénos benyögésén. :)
Ez után az óra után jött az "össznépi" édességirtás. :) Következő óra alatt névnapi sms Medvétől, akivel elvileg "nem beszélünk" és megígértem, hogy én nem fogom zaklatni. Aaaannyira jól esett. :) Ott röpködtem. :D Aztán vissza az origami szakkörhöz. :)
Még egy óra... lightos... Gyermek és ifjúsági irodalom. Semmi extra. Jó volt. Kicsivel előbb elmehettünk, így sikerült egy villamoson menni hazafelé Nymphával. Eddig még csak egyszer sikerült, mert az utolsó óránk más és az én tanárom egy elvarázsolt figura és mindig kicsit tovább tartja az órát. :))
A metrón egy rubik-kocka "bajnok" mellé ültem. Egy metromegálló alatt kipörgette a dolgot gond nélkül. :D
A Határ úton leszálltam és vettem egy csokor virágot anyának. Tegnap akartam a Süzmürüzz miatt, de tegnap nem volt.
A villamoson találkoztam a lánnyal, aki napközben küldte az sms-t. Nagyon örültünk egymásnak, megbeszéltük, hogy összeülünk pénteken teázni valahol.
Hazaértem, mivel senki nem volt itthon, nyugiban lepakoltam, aztán már csörgött is a telefon. Papa... "Isten éltessen" stb. Vigyor. Szerdán délelőtt megyek, meglátogatom. :)
Aztán hazajöttek anyáék. Puszi, nagy ölelés. "Kis kifli" vacsira (hárman nem ettük meg, akkora óriási istenipuha nyamm volt :)), de még vacsora előtt ajándék (dejónekem). Paulo Coelho : Élet / Válogatott idézetek, nagyon szimpatikus kis könyv. Majd írogatok nektek belőle később ide ha épp nem leszek tele mindenféle élménnyel, mint most. Szóval könyv, meg gyönyörűsárga melegzokni. Vigyor. :)

Vacsora végefelé megérkezett a bátyám is egy karácsonnyi ajándékszatyorral. Benne csupa édesség (nosztalgia!): gumicukor (3 féle) + fütyülős nyalóka (ááá ez kiakadásig örömködés :D) + raffaello, 3 különböző stílusú, de mindnagyonjó képeslap, és a mindennek a megkoronázása egy kockadobós scrabble-változat. Utaztatható méretű nagyon aranyos és hűűdejóleszeznekem-érzetű a dolog. ;) Vigyor. Örömködés.
Anyától bónusz ajándék volt, hogy meghallgattuk együtt U2-tól az Electrical Storm-ot, amivel mostanában be vagyok kattanva. :) Aztán írt nekem jajdejó-t a könyvecske elejébe...

És akkor most nagyjából elérkeztünk a jelenhez... öröm, boldogság. Még egy-két elfelejtős köszöntés msn-en.
És hogy így estére is legyen egy naaagyszélesvigyorom írt egy verssms-t Kedves és pont mikor elolvastam, akkor érkezett meg Szélvész, a volt magyartanárom nagyon kedves köszöntő sms-e is. Vigyoooor. :)
Imádom ezt a napot.