2008. november 14., péntek

november 8.



A hétvégén meg ugye Békéscsabán voltam Kedvesnél.
A vonatozás kalandos volt, de erről most nincs kedvem mesélni... lehet, hogy később se lesz.
Mindegy. :)
Inkább csak képeket szeretnék mutogatni.
Pénteken este mentem le, szombaton császkáltunk. Piacon kezdtünk nyammos reggelivel (vagy inkább rebéddel). Valami sonkás nemtudommivel töltött csirkével, rendes csabai kolbásszal, cigánykával és isteni finom puha, friss kenyérrel. :) Itt az ócskás részen csavarogva láttam meg két tök jó kis faragott pipát, amiből az egyiket végülis megkaptam ajándékba névnapomra. Nem mintha pipáznék (viccesen is állna a kezemben azt hiszem), de mint tárgy, bejön a pipa és ráadásul ez a faragott bajuszos fejű még érdekes is. :)

A piacon való mászkálás után végigcsámborogtuk a várost. Mindenféle gyerekkori történeteket hallgattam. Fákat, virágokat, sétálóutcákat, házakat, templomot, temetőt, tömegsírt, székelykaput... mindenfélét láttam/nézegettem. :)


Aztán "rátaláltunk" a Munkácsy emlékházba és hát "miért ne" alapon bementünk körbenézni. Jó volt. :) Rajtunk kívül nem volt senki, úgyhogy így külön hangulatos volt végigjárni azt a pár szobát. :)











Nincsenek megjegyzések: