2008. november 1., szombat

Hablaty...

Most megint munkahelyen... éjszakás meló.
Tervezem, hogy este még irok (bocsi, nincs hosszú i-m) pár bejegyzést... lenne miről. Lógok egy játékkal Bóbitának, van két virág-történet is a tarsolyomban és biztos lesz esti kitudjamilyen hangulat is, amiről tudnék csacsogni... De majd meglátjuk. Most még egy kis kedvetlenség. Mármint nem általános... csak olyan... nem mesélős. :)
Meg az éjszakára még van egy "harci" feladatom. Egy kötelező olvasmányból még van hátra száz oldal. Hétfőig kaptam kölcsön és lehetőleg ma éjjel ki akarom végezni. :) November 11-re kell irni egy "Hogyan hatott rám a könyv" cimű kis fogalmazásféleséget. De ha már most olvasom, akkor jó lenne megirni ezt a valamit is, mig még a fejemben van a dolog. Szóval ha sikerül átrágnom magam rajta ma éjjel, akkor azt is meg kéne irni hajnalban, ha nem, akkor majd holnap, ha már kialudtam magam.
A könyv egyébként Lynn Grabhorn: A vonzás hatalma.
A pozitiv gondolkodásról szól. Eleinte bár egyetértettem vele, több ponton kötözködtem volna, bosszantott, kritizáltam magamban, és egyáltalán zavart, hogy túlmagyarázza a dolgot. A 100. oldal környékén kezdtem belerázódni. (290 oldal körüli a könyv) Most már megbékéltem vele. Könnyen olvasható, nem is beszél hülyeségről, szóval nem rossz olvasmány. Akad egy-két ember, akinek jó szivvel ajánlanám. :)

Nincsenek megjegyzések: