2008. november 9., vasárnap

Helyzetjelentés :)

Nemrég értem be munkahelyre... Megint egy jó hétvége telt el. Jó másfél órája értem vissza Pestre, ugyanis Békéscsabán voltam Kedvesnél. Majd mutatok képeket (leghamarabb holnap tudom fölrakni őket szerintem), meg mesélek kicsit (azt lehet, hogy még ma).
Sajnos úgy ért be a vonatom, hogy hazarohanni nem volt időm, úgyhogy kicsit több mint egy órát csellengtem a városban. Beülni sehova nem volt kedvem, egy órával korábban bejönni dolgozni meg pláne nem. :)
Most csend van és nyugi, remélem az is lesz egész délután...(bár elvileg lehet, h jön be a tulaj majd...)
Meg kéne írnom egy sulis beadandót, meg szeretnék blogolni. :) + újabb topográfia dolgozatot írunk két hét múlva, úgyhogy annak kéne nekiállnom (hoztam magammal atlaszt).
Ilyenek vannak. Most nekiállok a beadandónak (a nagyja már meg van, de be kell gépelni meg finomítani rajta, bár elég egyszerü, laza feladat...) szóval majd utána ha lesz rá módom még jelentkezem. ;)

Nincsenek megjegyzések: