2008. november 14., péntek

november 5.

Még ígértem, hogy elmesélem, hogy mi minden volt velem a múlt héten. Hát ez most szűkebbre szabottan lesz, mintha akkor egy szuszra nekiálltam volna, de azért így is...

Szerdán ugye lementem a nagyimhoz. Nagyon örült. :) Tele volt mesélhetnékkel. Aranyos volt, ahogy kérdezett, de aztán mikor elkezdtem válaszolni, arról eszébe jutott valami és csak mondta-mondta. :) Először nem tudtam, hogy akkor most válaszoljak is, vagy inkább hagyjam. Hagytam. Hadd meséljen... érdekeltek a történetei/gondolatai. Meg hát ő "be van szorulva"... kevés emberrel tud beszélgetni, szóval ha valami kikívánkozik, hát ide nekem, én kíváncsian meghallgatom. :)))
Szóval sokat beszélgettünk. Még a párjával is! Ő már egy ideje általában inkább olyan "pokrócos"... Szegény mostanában nem volt jól és olyankor kissé mordmufurc. Meg ő nagyon szereti a csendet. De azért nagyon jókat lehet vele beszélgetni. Neki is nagyon jó történetei vannak és persze nagyon értelmes, intelligens, tájékozott. :) Szeretem.
Délután torta, gyertyaelfújás, ajándék, nagy ölelééés. A mama teljesen odáig volt meg vissza, hogy sütöttem neki tortát és leutaztattam meg minden. :))) Szeretem benne, hogy úgy tud örülni mindennek.
Kicsit később levettük a szekrény tetejéről a kosarat, amit anya pakolt tele ajándékokkal, hogy majd a szülinapján bontsa ki a kupacot. Egy nappal előrehoztuk, hogy szemtanuja legyek a bontásnak és az örömködésnek. :) A csodakosárban persze volt minden, ami a boldogsághoz kell. Finom ital, csemege, plüss elefánt, dobozka, képeslap, levélpapír szett... :)
Aztán estefelé kértem a mamát, hogy mondjon nekem "muszáj elolvasnod" könyveket, úgyhogy írtam egy kb egy oldalas könyvlistát a füzetem hátuljába. :) Majd valamikor nekikezdek...
Sajnos másnap már reggel (háromnegyed 8as busszal) el kellett jönnöm, hogy beérjek a suliba, de azért örültem, hogy leugrottam hozzá. Szeretek velük lenni. Remélem karácsony körül is meg tudjuk/tudom őket látogatni majd.

Nincsenek megjegyzések: