2008. november 23., vasárnap

Helyzetjelentések tegnap

2008.11.22.


9:40

Ma valószínűleg a saját rekordomat pedzegettem…

Korareggel valami érdekes álomban császkáltam, minek eredményeképpen az ébresztőmet egy laza mozdulattal kikapcsoltam. Reggel, ahogy visszagondoltam, még emlékszem ahogy az álomködön keresztül látom a 6:40-et a kijelzőn, aztán klikk. Vissza az álomba. Már nem tudom miről szólt az álom, csak azt tudom, hogy a végén egy hang bennem azt parancsolta az álombeli énemnek: „Ne olvasgass!!” Ez volt az ébresztő és az „Úristen, mennyi az idő?” lendülettel magamhoz ragadtam a telefonom. 8:30. Nagyszerű… 8:30-ra kellett volna beérnem a munkahelyre. Nadrág felhúz, laptopot + kábelt a táskába gyűr, egy könyvet bedob mellé, egy krém, két tic-tac a szájba, egy alma a táskába, pizsamafelső ledob, póló felhúz. Anya a másik szobából: Nem fél kilencre kell menned? „De!” Zokni, pulcsit felhúz, telefont zsebre, két betétet a táskába, hátizsák hajítása az előszobába, 4 húzás a hajkefével, cipőbe belebúj, kabát föl, táskát megragad, sapka, sál kézbe, ajtón ki.

7 perc.

Az utcán „fölöltöztem” –kabát megigazít, sálat nyakba, sapka föl, pulcsi cipzárját behúz… Közben fölhívtam az éjszakás srácot, hogy csak fél óra múlva leszek ott…Szerencsére nem sietett sehová.

Jó kezdés mára.

Persze, hogy beértem, jött a „jó hír” nincs net. Már megint.

Tudnám, akkor mit fogok én csinálni, mikor azt terveztem, hogy a neten utána olvasok egy csomó mindennek, megnézem, mikor lesznek a vizsgáim és végre összeállítom a vizsgarendet. Na mindegy. Mire ezt olvassátok, a probléma már majd persze elmúlt, hiszen most még ugye Word-be írkászok, de ha felkerül, akkor már vagy hazamentem, vagy visszajött a net. :)

Na most hirtelen ennyit a panaszkodásból….


13:25

Hát eddig nemigen unatkoztam.

Míg a 24 fős csoport megreggelizett (te jó ég, mekkora zsizsi volt itt), addig elolvastam Kedves egyik novelláját, amit eddig még nem… Közben persze időről-időre ki kellett tenni egy új kenyeret, tejet, lekvárt. Aztán eltörölgettem a száradó tányérokat, hogy legyen hova tenniük, amit elmosogatnának. Aztán 11 után valamivel befejeződött a sáskajárás, úgyhogy megkezdtem a romeltakarítást. Asztalt letöröl, kajákat eltesz, otthagyott mosatlant elmos stb. Utána át kellett rohannom az apartmanba takarítani. Egy kis wc és fürdőszoba-takararítás… Közben innen elkezdtek elszállingózni. Még megmutattam nekik térképen, hogy jutnak el a Deák térre, aztán nyugi. Feltöltöttem a szekrényt tiszta ágyneművel, aztán nekiálltam takarítani. Megint. Wc, fürdőszoba, előszoba… sikálás, felmosás, söprés…

Közben telefonált az egyik tulaj, hogy vegyek műanyagpoharat a sarki diszkont boltban. Persze nem volt… Visszajöttem, takarítás befejezése.

És most itt ülök és írkászok. Még mindig nincs net. Kár…

Zenehallgatás…

Nincs kedvem olvasni.

Talán hajtogatok pár papírdarut…


14:40

Esik a hó!!!!!

Áááá

Dejóóóóó!!!

Közben másik öröm…

Kaptam csokiiit

„Afternoon snack for you”

Made in New Zealand

Hokey Pokey Chocolatey White Bar

Egy Új-Zélandi vendég rakta az asztalomra, míg átkísértem az új vendégeket az apartmanba. Ééédes… szeretem az ilyen vendégeket! :)

Fini. Bár nem vagyok nagy fehércsoki rajongó, de ez öröm is, különleges is. J Égetettcukor darabkák vannak benne.


14:52

Újabb juhúúú

Mindjárt itt van Nyüzsi. Írtam neki, hogy ha van kedve, jöjjön be hozzám dumálni. Pár perc (se) és itt van. Dejónekem.


17:26

Jól kicsacsogtuk magunkat.. elment… Még 1-2 óra és remélem én is tűzök haza.

Net még mindig nincs persze…

Már 11 műveletet írtam össze a benti üzenő füzetbe, hogy ha megjön a net, vagy valaki elővarázsolja, akkor mi mindent kéne megcsinálnia. (Be check, ki check, kifizet, lefoglal stb.)

Na mindegy… Valamikor csak megoldják. Meg szokták. :)

Újabb kocka csokit nyammogok… Közben még Nyüzsi adott nekem egy kétharmad zsömle szendvicset. Jól esett… Ma nem sokat ettem. Viszont egész nap teázok. :) Meggyes-joghurtos, útifüves, earl grey, megint meggyes-joghurtos… :)


18:12

Bejött a tulaj a barátnőjével. Megittak egy pálinkát. Pontosabban megittunk, mert nekem is töltöttek. Szóval az egyedül itt ücsörgő vendéggel együtt négyen koccintottunk az egyik másik recepciós által hozott házi barackpálinkával. Finom. Most úgy jól vagyok… Először semmi… aztán szép lassan, kellemesen zsibbadni kezdtem. Még nem lebegős érzés, de azért már könnyebb vagyok… --> jófajta pálinka ?)

Reményeim szerint még max egy óra és jön vissza az ír srác (másik recepciós) és akkor mehetek… Jah még nem is meséltem, csak akartam. Szóval ma nem négykor végzek, mint szoktam, hanem majd ha visszajön a srác. Mert megkért, hogy maradjak már bent kicsit tovább, ha tudok, mert ma van az utolsó rögbi meccsük és csak valamikor 6-7 körül tud visszaérni. Szóval elvileg ma addig csücsülök itt bent, amíg vissza nem jön…


18:26

Megjött… Wo-hooo. Nyomás haza! :))

2 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Látszik, hogy zizis vagyok, úgy olvastam a végét, hogy megjött Woo-hoo...És azon gondolkoztam, hogy ez nem egy tipikus ír név....De aztán rájöttem:O).
Nem, ne reménykedj, ez nem a szőke hajszín miatt van, hanem születésemtől fogva fordítva vagyok bekötve:)

Bukfenc írta...

:D
Megnyerted a ma reggeli első nevetésem. Ez nagyon jóó :D