2008. november 9., vasárnap

Meglepetés

Sok mindennel el vagyok maradva, úgy döntöttem, hogy megpróbálok időrendben haladni a dolgokkal.
Ígértem még egy virágos történetet... Múlt héten pénteken (okt. 31.) tervbe volt véve, hogy a bátyámmal és néhány barátnőmmel elmegyünk bulizni. Szokás szerint szép lassan előkerültek a buktatók, kifogások, s mindenféle nyiff és nyaff, így végül nem mentünk. Viszont az egyik leányzóval megbeszéltük, hogy úgyis mostanában elsodródtunk egymás mellett, mindketten másfelé pörögtünk és még a suliban is alig váltottunk pár szót, hát összeülünk egy csajos, beszélgetős est erejéig. :) A terv az volt, hogy átmegyek hozzájuk, a párjának az új albérletébe (így legalább azt is megnézem) és aztán csacsogás, ameddig bírjuk szusszal. :) Mondta, hogy nyugodtan ott is alhatok náluk, úgyhogy így is készültem.
Nagyjából ez is történt, annyi kiegészítéssel, hogy a kedvese munkahelyénél találkoztunk és nem egyből hozzájuk mentem, mert mivel szegény srác éjszakás volt aznap, vitt neki vacsorát a barátnőm, én meg gondoltam szintúgy kedveskedek kicsit, hát desszert gyanánt vittem neki csokit. :)
Szóval az Oktogon környékén találkoztunk, kicsit beszélgettünk az ottani ismerősökkel (na nem az enyémekkel, én nem nagyon ismerek ott senkit (még)), aztán elindultunk hozzájuk. Fönt körbemutogatott mindent, aztán sertepertéltünk egy kicsit - mosás, teregetés. Aztán zenehallgatós, chips-ropogtatós, beszélgetős nagyon jó estét tartottunk. :)
Nagyjából éjfél körül feküdtünk le, de persze még pizsama-parti jelleggel így is ment a csacsogás egy darabig. :)
Éjjel/hajnalban hallottam, hogy kétszer telefonoztak egymásnak - hogy ki hiányolt kit, azt nem tudom, csak a beszédfoszlányok szivárogtak át az álomködön, meg a fiú kérdése, hogy náluk vagyok-e még. Hát én bizony nem szaladtam el, ha már felajánlották, hogy ott alhatok. :)
Reggel aztán hazajött, a barátnőmet csókkal ébresztette (volna, hanem ébred föl arra, hogy bejött), váltottak pár szót, aztán mondta, hogy ő kimegy a konyhába. Hallottam, hogy téblábol és végülis nem ment ki csak helyezkedik meg ki tudja mit csinál. Aztán a háta mögül előkerült két szépséges virágcsokor. Egy-egy szál rózsát kaptunk (a barátnőm vöröset, én meg sárga-piros átmenetes gyönyörüséget), sok szép leveles zölddel és díszpapírral csokorrá formálva. Miután kigyönyörködtük magunkat és mindkettőnktől begyüjött 1-1 köszönöm-puszit (vagyishogy hát a barátnőmtől nyilván csókot), közölte, hogy aludjunk csak tovább, ő majd vízbe teszi a virágokat, aztán kiment. Hát itt már nem voltunk olyan szófogadók, nem aludtunk tovább, ki mentünk hozzá a konyhába. Beszélgettünk egy darabig, aztán közölte, hogy ő bizony csinál nekünk reggelit is. Teljesen meg voltam hatódva. :) Egész éjjel melózott, aztán ahelyett, hogy bezuhant volna az ágyba, virágot hozott, reggelit csinált. :) Persze mire megreggeliztünk, kezdett lemerülni az elem. Kiment cigizni, lezuhanyozott, aztán tényleg bedőlt az ágyba és K.O.
Mindenesetre gondoskodott róla, hogy nagyon jól induljon a szombat reggelünk. :)


Nincsenek megjegyzések: