2008. november 28., péntek

Hülyeségből ötös... statisztikából majd meglátjuk :)

Tegnap a változatosság kedvéért megint jó napom volt. :)
Az általam legutáltabb órát, a statisztikát Nymphával végignevettük. Természetesen nem azért, mert a tanárnő olyan mulatságos lenne, de még csak nem is azért, mert másról beszélgettünk volna (első sorban ülünk ((nem beszólni, azért nem vagyunk stréberek!! :D)) szóval úgy elég gáz is lett volna).
Egyszerűen annyira nem voltam matekra hangolva, hogy az elképesztő. Folyamatosan kihagytam számokat, elírtam, elnéztem, rosszul írtam be a számológépbe, hasonlók. Magyarul szenvedtem minden hülyeséggel, de mivel nem vagyok az a tipikus önsajnáló ember, nem hullottam mélydepresszióba, hanem derűsen puffogtam Nympha fülébe, hogy már megint milyen baromságon tudtam elszámolni. De mivel kivételesen rendesen figyeltem, meg próbáltam követni az órát, csináltam tovább a dolgokat. Kérdeztem valamit Nymphától, mire ő egy pillanat alatt elbizonytalanodott és kijavította az ő helyes eredményét az én elbaltázottamra. Mikor rájött(ünk), hogy rossz, megint kiakadós nevetés... onnantól kezdve rá is ráragadt a "bénázós napom van", úgyhogy onnantól kezdve még nagyobbakat derűltünk. Egyszer a tanár sem bírta ki, hogy ne kérdezze meg, mi a nyavaja van, mikor mindketten vörösödő fejjel fuldokoltunk a visszafogott nevetéstől. Gondolom nem épp arra a válaszra számított, amit kapott, ugyanis csak annyi volt az egész, hogy Nympha valamit elszámolt... (kb háromszor, mindig máshol elcsúszva :D)
Remélem kijátszottuk magunkat, mert jövő héten ZH, és akkor nem így kéne csinálni. Akkor biztos nem nevetnék ilyen jót rajta...

3 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Hülyének lenni néha jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :O)

Unknown írta...

Miért kellene másképp hozzáállni a zh-hoz?

Bukfenc írta...

Kisvax: Nem is csak néha... ;)
Nympha: A zh-hoz nem hozzáállni kell másképp, csak hibát véteni kevesebbet. :)