2008. november 6., csütörtök

Katt...

Először is muszáj elmesélnem. Megkattantam. Kész... :D
Eddig se voltam normális, de most új őrület került a palettára.
Egy anime segített hozzá a bolonduláshoz, amiben kétszer is előhoznak egy "motívumot". Arról van szó, hogy Japánban van egy olyan hiedelem/legenda/akármi, hogy ha hajtogatsz 1000 papírdarut, akkor teljesül a kívánságod. Na hát ebben az animében egy kislány az életének két elkeserítő pontján is nekikezd. És mikor ez már másodszor jelent meg a rajzfilmben, nem bírtam ki, meg kellett néznem az origami könyvemben, hogy hogyan kell darut hajtogatni. Meg is találtam, egyszerű is, gyorsan megtanultam.
Szerencsémre partnerre találtam az egyik barátnőmben, mikor elújságoltam neki a főiskolán, mit is találtam ki. Márminthogy nemcsak hogy hajtogatok 1000 papírdarut, de föllógatom őket a plafonra! Ezen aztán ő is fellelkesedett, úgyhogy következő nap már együtt hajtogattunk nagy lelkesen. (Bolondok :)))) ) Ki is gondoltam(tuk), hogy ha csak napi 2-3at hajtogatunk (hozzágondolva, hogy az ember olykor megfeledkezik ilyesmikről) akkor is 1-2 év alatt meg lehet csinálni gond nélkül. Háát... Kevesebb mint egy hete csinálom, és most hajtottam meg a 100-at. :) Mondjuk most már csak becsületből, mert ma leszámoltam az összeset, amit találtam 89. Na hát mondom úgy nem fekszünk le aludni, hogy nincs meg a 100. :D (Ami tulajdonképpen 102 ha az első két "tanuló" darabot is beleszámítjuk és 105, ha azokat is, amiket a nagyimnál hagytam)
Az első tizet már föl is akasztottam, azok már békésen lengedeznek a kifeszített damilon. Macerásabb őket fölközözni, mint meghajtogatni, szóval kéne valami jobb munkamódszer a fölfűzésre, de már kitaláltam valamit. :)
Ez az új őrületem... Kerek "eredményeknél" még majd biztos ide vakkantom, hol tartok... :)))))


2 megjegyzés:

Diego Rodrigues írta...

Eita, massa d+! Nunca consegui fazer esse origami (esqueci como se chama). Acho que é Tsuru... uma coisa assim.

Como vai minha lindinha? Tá bem? Quando é que você vem por aqui?

ßóbita írta...

Ti tényleg megzakkantatok egy kicsit :):):) de jó fog kinézni!!!! :)