2008. október 2., csütörtök

helyzetjelentés

Múltkor elmaradt a mesélés.... megint. Én már csak ilyen vagyok. Ezért is kezdtem úgy a blogot, hogy ez nem szokott nekem menni. :)
Na de most megint éjszakás műszakban ücsörgök és van egy kis időm, lendületem egyszerre. Persze kiselőadást kéne írnom, topográfiát tanulnom, szennyest leszámolni, fürdőszobát takarítani, levelet írni a nagyimnak meg hasonló jobb-rosszabb dolgok. De ehelyett most nekiálltam idebiggyeszteni valamit. :)
Mostanában ott tartok, hogy azt se tudom milyen nap van. Most is úgy néztem meg... csütörtök. Vagyis most már 17 perce péntek.
Akartam keresni valami hangulatos éjszakai fotót... nem egészen az lett belőle. Ezt találtam:

Cindy Thornthon világa nagyon kedves, meseszerű így első pillantásra. Tetszik. :) Azt hiszem átbogarászom majd a honlapját.

Nincsenek megjegyzések: