2008. október 5., vasárnap

Kisbeszámoló - hétvége

Kellemes hétvégém volt.
A csütörtöki éjszakázás után. Pénteken délután 3ig aludtam. Azt ugyan nem mondhatnám, hogy teljesen fitt és kipihent lettem, hiszen csak reggel 10kor feküdtem le, de azért mégiscsak jól éreztem magam egy kis alvás után. :)
Telefonoztunk a barátnőimmel, mert úgy volt, hogy estefelé összefutunk egy kis csacsogós-zsizsegős-bulizós programra, de addig még nem pontosítottunk. Mivel délután-estefelé jött föl a barátom Pestre, ezért mondtam a csajoknak, hogy én csak tőle függően megyek. Ha máshoz van kedve, akkor majd legközelebb találkozunk. Persze azért megbeszéltük, hova megyünk, körülbelül mikor, és persze hogy kik lesznek ott.
Hát hogy nekik összejött-e, azt nem tudom, de én nem mentem. Kedves ugyanis kinézett egy koncertet és mivel én úgy indultam neki a napnak, hogy oda megyünk, ahová ő szeretné, ezért az A38-on kötöttünk ki (:)) José Padíllát hallgatva. Nem tudtam, hogy mire megyünk (illetve megmondta, de hát a név nekem nem mondott sokat), úgyhogy csak reméltem, hogy jó lesz. :) Nem volt rossz. Először fura volt... a pasi tulajdonképpen egy dj és bár nem csinált rossz zenét, azért ez mégsem az, amire én felhőtlenül tudnék bulizni. Vagyis lehet, hogy tudnék... de nem nagyon szoktam. Mindenesetre voltak páran, akik nagyon jól érezték magukat és ettől nekem is jobb lett a kedvem. NA nem mintha rossz kedvem lett volna, hiszen a társaságom jó volt. :)
Összességében elég jó kis este volt. Nem nagyon táncoltunk, inkább csak álltunk a tömegben egy kis, kétszemélyes szigetet alkotva. Mondjuk órákig csókolózni olcsóbban is lehetett volna valahol, de hát ez van. :) Neki nagyon tetszett a zene, ahogy láttam, nálam a "nem rossz" kategóriába ment. Mondjuk minél tovább voltunk ott, annál jobbnak tűnt... átvettem a hangulatot. Csak aztán rettentő álmos lettem, úgyhogy fél kettő -kettő körül eljöttünk.

Szombaton apáékhoz mentünk Szentendrére. A terv az volt, hogy a városban császkálunk, de a szutykos, esős idő elmosta ezt a tervet. (Apa volt reggel az ébresztőm.. felhívott, hogy a sétáról le kéne mondani)
Így hát szerencsétlen "lovagomat" bemutatni rögtön a "sárkány barlangjába" vittem, magyarul egyből fölmentünk apáékhoz. :)
Nagyon jól sikerült és gyorsan elröpült a nap. Este fél 8kor indultunk haza. Mindketten álmosak voltunk, de azért még be akartunk rakni valami filmet. Végülis valahogy Pirx kapitány fantasztikus kalandjaiba nyertünk bepillantást. Az első részt még végignéztük. Az elején inkább sokkolódtam, de aztán potyogott a könnyem, úgy nevettünk. Jó volt. A második részen már bealudtunk, és amikor félálomban ez feltűnt, gyorsan felkeltem és kikapcsoltam a gépet.

Reggel végre addig aludtam, ameddig csak tudtam. Kipihent ébredés. Igeeen... ilyen is rég volt. :)
Teázgatás, reggeli ilyesmik. Aztán mondtam, hogy nekem muszáj vasalnom, mert már régóta tologatom és meg akarok lenni vele, mire anyáék hazérnek. Szóval vasaltam. Közben beraktuk a Sunshine című filmet. Végignéztük. Ebéd. Készülődés aztán huss... ő haza, én meg jöttem munkába.

Gyorsan elrepültek a napok, de jó volt. (vagy inkább: dejó volt!) :)

Nincsenek megjegyzések: