2008. október 3., péntek

Csütörtöki semmiségek...

De nem húztam sokáig a lóbőrt, mert Anya reggel bekukucskált, hogy meg vagyok-e. :D (ezek szerint éjjel sikerült halkan csukni az ajtókat. - nagyon szoktam igyekezni, hogy ne ébresszem fel őket) Innentől kezdve (az én érzékelésem szerint) két percenként bejött valamiért. Nem emlékszem pontosan mikor mit mondott, csak a "teregess majd ki"- küldetés maradt meg, mert az fontos volt. :) Minden esetre nagy volt a sürgés-forgás, mivelhogy mentek Oktoberfestre. A nyüzsi és később az ébresztőm hatására rávettem magam, hogy kikászálódjak az ágyból. Reggeli, kis pakolászás, vasalás, indult a napom. Irány a suli...

bent semmi különös... Statisztika órán félálom-állapotban jegyzetelés, ebédszünetben csacsogás, vállalati pénzügyek órán számolgatás. Mondjuk ezt az órát megelőzően volt egy kis üde folt. Nagyon bírom ezt a tanárt (előző félévben ő tanította a számvitelt). Mivel a múltkor már nem volt hely a teremben sehol, konkrétan az orra elé ültünk az első padsorba. Most meg már "miért ne?" alapon, bár elsőként léptünk a terembe, megintcsak az első padot céloztuk meg. Múlt héten is énekelgettem, míg még szünet volt. Akkor éppen azért, mert valamivel föl akartam dobni magam a beálmosító stat. óra után. Megjegyezte, hogy de jó kedvem van. :D Ma szintén énekeltem, de most pusztán csak mert ilyen dili vagyok és szeretek énekelgetni. :) Erre ő "Na ez az! Már vártam, hogy mi lesz a mai sláger" :D Megint sikerült telivigyort csalnia az arcomra. Mondtam neki, hogy egy hétre előre leadva lehet kívánságlistát csinálni. :D Kapott az alkalmon... szóval jövő héten elvileg be kéne iktatni egy kis Bikini éneklést. Kár, hogy nem jár érte plussz pont a zh-ban. :))))) Na jó, nem vagyok ennyire haszonleső... már a mosolyért megéri. Szeretem az ilyen kis hülye apró örömöket. :)

3 megjegyzés:

Lily írta...

Nem is két percenként. :)))) De neked lehet sok volt, bocsi. (És összesen csak háromszor, szerintem. Első a benézés volt, mert azt hittem nem vagy ott, második a nem fogsz-e elkésni, harmadik meg a teregetés. :D)

Bukfenc írta...

hihi
tudtam, hogy ha olvasod, majd kiderül, hogy mi is volt. :)
Azért írtam, hogy az én érzékelésem szerint :D
Az én álomkómás fejemnek akkor sok volt... Meg magyaráztál valami olyat is, hogy "befenyítetted" a Dénest, hogy ha megint nem tudom mire fogtok hazajönni.... bár az lehet, hogy az általad említett benyitások egyikéhez volt hozzácsapva, mint megjegyzés. :)
Szóval csak sok volt az info és a lendület az én zombiállapotomhoz :D

akárki írta...

...és akkor a kommentekbe csak most néztem be - lebuktatok :))))))
Puszi: Dreaming :D