2008. október 30., csütörtök

Survivor

Már korábban említettem, hogy egy ideje eluralkodott a szobámban a káosz, mivel ugye jellemzően csak haza rohanok és akkor inkább csak hízlalom a rendetlenséget, minthogy csökkenteném. Ezzel egy tőről fakad, hogy szegény növényeim is kissé viharvertek lettek az elmúlt időben. Rendszertelen és időnként ki-kimaradozó locsolás... Mikor észrevettem rajtuk (egy-egy elszáradt levél, kókadás, csontszáraz föld :/ :( ) nagyon elszégyelltem magam. Volt két citromfám, amik már eleve elég rossz állapotban voltak. Ádáz küzdelmet folytattam a pajzstetvek ellen, most viszont végképp alulmaradtam. Szegénykéim mind a ketten elszáradtan ácsorogtak a szekreterem tetején a kis földszigetükben. Az első lendülettel, mikor gyorsan meglocsoltam a kis vert növényseregemet, őket is megöntöztem. Lelkiismeretfurdalás.
Azóta kicsit jobban figyelek a növényeimre (rossz druida vagyok, de azért igyekszem). Aztán beláttam, hogy szegény citromfáknak már mindegy. Kidobni még nem volt szívem őket, de vizet már nem kaptak.
Ma reggel viszont meglepetés várt.
A kisebbik, ami már a tetvek támadása ellen is sokkal erősebben küzdött, (utolsó erejével) hajtást hozott! "Ne dobj ki anyu, segíts!"
Drágaság! :)
A növény nagy részét le fogom vágni... a többit új földbe teszem és megint leszedem róla a még makacsul küzdő tetveket.
Kis hősöm. Ígérem ezentúl jobban vigyázok rád!

3 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Sok sikert Alfonznak, a túlélőnek:)
Jópár éve kitaláltam, hogyha valamit kapunk/veszünk, vagy valamink lesz, akkor elnevezzük és ha épp nincs jobb ötletem, akkor megnézem, aznap, mikor nekünk Ő lett, milyen névnap van.
Persze nem nevezünk el mindig mindent, de kellően bolondok vagyunk ahhoz, azért ezt-azt mégis.
Így lett a hősugárzónk Oszkár, és a manók babáinak, plüssállatkáinak is sokszor ered innen a nevük.
És így neveztem el magamban a Te kis túlélődet Alfonznak:)

Bukfenc írta...

:D
Hát jó... akkor mostantól te vagy a keresztanyuja ;)
Nem hiszem, hogy ez a legjobb név, amit csak kaphatott volna, de hát legyen Alfonz. Végülis már van egy Bélám. Béla az ablakpárkányon lakik. Most épp nem virágzik, de egyébként nagyon helyes kis fehér virágai vannak. Igaz, nőnapra kaptam, ami ugye Zoltán, de attól még ő Béla. Az ajándékozó mondta, szóval nem kereszteltem át. :)

Kisvakond írta...

Kérek szépen Tőled egy e-mail címet, hogy küldhessek a blogomhoz meghívót. Küldd kérlek a kisvax@gmail.com -ra.