2008. október 15., szerda

Szülinapi serteperte

Elhatároztam, hogy Anya szülinapján megpróbálom bepótolni a mostanában elmaradozó itthoni segítséget. Mivel a napokban össze-vissza nyüzsgök (suli, meló, Kedves, barátok), itthon általában csak zombi állapotban vagyok és csak kikapcsolni van kedvem/erőm... Ennek eredményeképpen a szobám is úgy néz ki, ahogy... borzalom. Na mindegy. Szóval mivel itthon mostanság jó, ha a szemetet leviszem, vagy beteszek egy mosást, ezért most úgy szerveztem mindent, hogy a kedd este és a szerda szabad legyen. Következésképp mivel tegnap időben lefeküdtem, ki tudtam aludni magam.
Reggel (magamhoz képest) korán fölkeltem, hogy mikor anya kijött, jól megölelgessem és odaadjam az ajándékát.
Szerencsére a nyavaja visszafogta magát, úgyhogy most többé-kevésbé rendben vagyok, van lendületem sertepertélni.
Az első állomás anyáék szobája volt, mivel scannelnem kellett. Scannelés közben fölporszívóztam. A nyuszi vedlése miatt olyan temérdek szőr tapadt a szőnyegbe, hogy szerintem nemhogy egy másik nyúl, de egy teljes szőnyeg is kijött volna belőle... 4x ürítettem ki a porszívót.
Aztán mivel nagyon viszketett az arcom, ahogy a szobában voltam, kitakarítottam a nyuszi helyét is. Nem nagyon örült neki... gondolom neki mostanra lett komfortos a fészke a sok szénával meg a szőrrel, de mivel anya is allergiás a fűfélékre, ezért gondoltam jobb, ha megcsinálom. (Sok arcmosás, krémezés.. még most is viszketek.)
Most pedig kiköltöztem a konyhába. Receptválasztás és takarítás következik... Takarítást csak módjával, mert a tortasütés után úgyis kezdhetem előlről. :)
De addig még hozzávaló-bevásárlást is kell majd tartani...
Na hozzálátok, aztán majd később tudósítok! ;)

1 megjegyzés:

Lily írta...

És a fürdőszobában is jártál, mégpedig ott ahol még szerintem sosenem, mert Valaki kitakarította a mosógép mosópor/öblítő tartóját és bizony annak hogy ezt a családunk hím tagjai tették volna, csekély az esélye... Köszönök mindent! :* (És most éppen vadul drukkolok a zh miatt.)