2008. október 21., kedd

Csendes éj...


Ma megint éjszakás vagyok.
A hosszú vasárnap után reggel suliba mentem. Egész elviselhető napom volt annak ellenére, hogy hát mégiscsak 8 órát üldögéltem bent a suliban. :)
Persze azért kicsit nyűgösködtem (nem tudom meddig bírnak még elviselni a lányok, ha ez a hiszti-korszak folytatódik :D), de csak diszkréten és inkább csak azért, mert még mindig nem lábaltam ki ebből a fránya betegségből. Hazafelé szerintem hőemelkedésem is volt. Nem vagyok 100%-os. Következésképpen, mikor hazamentem legszívesebben bedőltem volna az ágyba magam mellé készítve egy kancsó forró teát és kezembe vettem volna egy könyvet, hogy álomba olvassam magam. Hát ez volt az egyike azoknak a dolgoknak, amiket persze nem lehetett. :)
1,5 - 2 órám volt otthon, míg el kellett hogy induljak, hogy beérjek a 22h-kor kezdődő éjszakás műszakra.
Végre megkóstoltam a lasagne-t, amit Anya tegnap csinált. Nagyon nyammos volt. Itt is csücsül előttem még egy adag, ami már nagyon kacérkodik velem, de még egy ideig ki kéne húzni a finomsággal. A behozott körtés-fahéjas muffint ugyanis már befaltam. :) (Jó dolgom van, mi?;) )
Köszönöm Anya!
Szóval otthon lasagne, zuhany, aztán bedőltem az ágyba. Gondoltam mégiscsak van egy órám, anya is mondta, hogy feküdjek le aludni. Hát lefeküdtem, betakaróztam, de aludni nem sikerült. Viszont jó volt az üresjárat. Csak annyira idegen és bizarr dolognak tűnt, hogy most, mikor épp kezdek ellazulni és alváshoz közelítő állapotba kerülni, akkor fölkapcsoljam a lámpát és nekiinduljak dolgozni. Pfujj, de rossz volt.
De most már itt vagyok és még mindig élek. Legnagyobb örömömre nyugi van. (Elképesztően megkönnyebbültem, hogy most nem bandázott itt a tulaj, mint vasárnap. :D Nem szeretem, ha itt üldögélnek... feszélyez, nem tudom/szeretem azt csinálni, amit szoktam pl.: blogolás ;))
Nem sokan vannak, azoknak is a nagy része elment valahová szórakozni gondolom, mert itt alig van valaki.
Az egyetlen szépséghiba a dologban, hogy elvileg még ígérkezett egy csoport "estefelére". Ha minden igaz, még jönnie kéne egy 6 fős csoportnak + 1 embernek. Szerintem ugyan már nem fognak jönni, de azért mégiscsak készenlétbe kellene lenni.

Most útifűteát kortyolgatok és vigyorgok mint egy bolond. Kaptam két szál rózsát.
Pár perce idejött hozzám egy lány és a kezembe nyomta, ugyanis ők kapták a barátnőjével valakitől ma, de holnap mennek el, úgyhogy én nyertem meg őket. :)
Ha el nem felejtem reggel, akkor viszem őket haza. Bár lehet, hogy nem... ha nem leszek tökfej, akkor reggel menni kéne a bőrgyógyászatra, csak nem tudom mikor rendel a doktornő, szóval előbb telefonálni kell. Na mindegy. Szóval ha bőrgyógyászatra megyek, aztán meg suliba, és közte nem megyek haza, akkor ugye nem haza, hanem körútra viszem őket. :D Bár most már van még egy lány recepciós, az egyiket itt hagyhatnám neki.. na majd reggel meglátjuk lesz-e lendületem rózsákat utaztatni :D

2 megjegyzés:

Diego P. Rodrigues írta...

Nossa, gostou muito da foto!!

Heeey!! pictureeee!! \o/\o/\o/

Bukfenc írta...

:D
I'm glad you like the picture. Hehe :D