2008. október 14., kedd

Topográfia kéész


Túléltem a napot!
Ha valaki esetleg drukkolt a topográfiához, annak köszönöm! :) Ázsia országait megpróbálták beledöngölni a fejembe a lányok (Hálás köszönet érte!), Európa, Afrika és Amerika országait, fővárosait meg útközben, órák alatt még tökéletesítésig magolgattam. Kb negyven ország-főváros párost kellett összehozni térkép nélkül. Azaz oda volt írva egy ország vagy egy város és be kellett írni a "párját", és kb 20-at kellett vaktérképről. Tényleg elég vaksi volt a térkép, mert a mi csoportunkén (Afrika térkép (Hál' az égnek!) nem voltak bejelölve az országhatárok, holott olyat ígért, amin jelöltek a határok. Valaki szólt is neki. Korrekt tanár. Elnézést kért és mondta, hogy ennek függvényében fogja értékelni. Eléggé magabiztosan sikerült megcsinálni az egészet. Volt pár vacilálós rész, de azért mindenhová írtam valamit végül. Egyet biztos, hogy elrontottam, de 80 pontból egy még azért elég jó lenne. :)
Kíváncsi vagyok, milyen gyorsan hullik ki a fejemből ez az infohalmaz...

Nincsenek megjegyzések: