2008. október 14., kedd

Gondolatok a Föld körül...

Ma drukkoljatok egy kicsit!
Topográfia dolgozatot írok "a világ összes országa és fővárosa" témakörben. Ez jó 193 országot és persze ugyanennyi fővárost jelent...
Sose szerettem a topográfiát és tulajdonképpen elég hülye is vagyok belőle úgy nagy átlagban. Persze, ha rátanulok, akkor megy, de igen hamar kihullik a fejemből, hogy mi hol van.
Észak- és Dél-Amerika megy, de a köztük lévő 10-12 szigetország nem nagyon.
Afrikából jó vagyok... Kedvenceim egyike Burundi, melynek Bujumbura a fővárosa. :)
Nyugat-Európa megy, Kelet-Európa nem igazán...
Ázsiát inkább hagyjuk.... Óceániát meg inkább felejtsük el.
Na hát így megyek én ma neki egy topográfia dogának. De sebaj... majd csak 15:20-tól kell okosnak lenni... addig még megtanulom Kelet-Európát meg Ázsia egy részét... Átolvasom egyszer-kétszer a szigetek neveit, fővárosait, aztán meglátjuk. Elvileg Afrikát vagy Latin-Amerikát fogja kérdezni. Remélem, hogy tényleg így lesz...

2 megjegyzés:

Lily írta...

Drukkoltam (csak a telefonom felejtettem itthon).

Bukfenc írta...

:*)