2008. október 3., péntek

Szerda 2/1

Tegnap (10.01.) kellemes napom volt, ha a fáradtságtól eltekintünk. Bár... nem is kell eltekinteni, azzal együtt is jó volt. :)
Az említett éjszakás műszak után reggel hazafelé csoszogva betértem az Európarkba. Eldöntöttem, hogy ha megkapom a fizumat, reggel megyek és kipipálok pár dolgot az ajándék-listámról. Félig sikerült csak, de már ezzel is előrébb vagyok. :) Meg most már tudom, hogy a másik felére vadásznom kell majd. Az Európarkban való megfordulásnak másik eredménye volt, hogy most már nem bírtam ki, megvettem a Harry Potter 7-et. Eddig nem érdekelt, mindenféle erőfeszítés nélkül ott hagytam a boltokban. Mondjuk most sem küszködtem volna, ha nem hozom el, de kézbe vettem, belelapoztam és hát a kezemben maradt. Igaz, nem kezdtem el gőzerővel olvasni, de azért valószínűsíthetően beakadok majd párszor vele. :)
A beszerző körutam után haza indultam, hogy vegyek egy forró zuhanyt és lehetőség szerint megreggelizzek. Így is lett. Az alvás elmaradt (pedig nagyon húzott volna az ágy). Be akartam menni a volt iskolámba meglátogatni a spanyol tanárt. Két lyukas órája volt egymás után, úgyhogy ezt az időszakot céloztam meg. Be is mentem. A villamoson lassanként felébredtem, mikor meg a suli előtt lévő parkba értem, már lelkesen vigyorogtam, mint a vadalma. Egyrészt, mert szeretem azt a parkot, másrészt mert imádom a Senort és egyébként is. Suliba menni úgy, hogy csak beszélgetni fog az ember és nem kell semmiféle szörnyedvény szabályt betartani, órára beülni, dolgozatot írni - kész felüdülés. :)
Kellemesen is telt az az óra, amit bent töltöttem. A szünetben minden volt tanárom vigyorogva köszönt, váltottunk pár szót, de a többséggel nem sokat, mert rohantak értekezletre. Senor nem változott, úgyhogy még mindig imádom. Érdekes, intelligens ember szimpatikus gondolkodással és érdeklődési körrel. A teljességhez tartozik, hogy mindemellett még helyes is. :)
A párja -hogy pontos legyek, most már a felesége- szintén tanít. Ő történelem és irodalom szakos. Bár engem nem tanított, csak egyszer vagy kétszer ültem be önszorgalomból 1-1 irodalom faktra, ő is nagyon szimpatikus ember. Vele most nem beszéltem. Láttam elsuhanni a folyosón, de szerintem észre sem vett. :)
Szóval csevegtem a spanyoltanárral, pár szót a volt ofőmmel illetve a biológia tanárommal. Jó volt. Majd megyek még valamikor szerintem. :)

Nincsenek megjegyzések: