2008. szeptember 30., kedd

megint éjszakás....

Mily meglepő, már megint munkából jelentkezem...
Valahogy úgy látszik, csak itt jutok el odáig, hogy leüljek nyugiban és írogassak. Kicsit abszurd, hogy pont munkaidőben van lehetőségem/időm/erőm ilyesmikre, de hát ez van.
Most eleve félig van csak tele a hostel, és aki itt van, az is a szobájába vonulva foglalja el magát, szóval asszem megint békés műszaknak nézek elébe. Nem is bánom - hoztam magammal tanulnivalót és kikapcsolódási lehetőséget egyaránt.
Kiselőadásra kéne készülni etikettből, zh-ra vállalati pénzügyekből és topográfia dolgozatra. Fincsi, ugye? Sebaj, lehetne rosszabb. Ez még csak a bemelegítés... :)
Megígértem magamnak, hogy megrajzolom Afrika és Amerika térképét. Délután, suliból hazafelé menet vettem is hozzá pausz papírt, be is hoztam az újonnan vásárolt atlaszommal együtt, szóval már csak a megvalósítás van hátra...
Minden esetre most előbb azt hiszem még megnézek egy részt a Kaleido Star-ból és csak aztán kezdek neki. Meg közbe még msn, meg ami becsúszik.. :)
Például most beszéltem telefonon Kedvessel. :) (Fura... most, hogy mindenkinél ezt olvasom a blogban a párja neve helyett, már kevésbé tetszik a szó, pedig eddig szerettem... biztos a hülye vízöntőségem. :D )
Most megyek... majd még később írok helyzetjelentést. És ha sikerül összeszednem magam, pótolok is az elmaradt beszámolókból legalább egy párat. ;)

1 megjegyzés:

akárki írta...

Én speciel az "inkognitó" kedvéért kezdtem Kedvesként emlegetni Őt...de a telefonomba is úgy van beírva :D
(Dreaming58)