2008. szeptember 26., péntek

Tervek, programajánló

Ha már említettem, hogy holnapra keresgéltem program-lehetőségeket, megosztom veletek, amiket kinéztem, mint lehetőségeket.

Az első és talán legszélesebb körben ismert mostani zsizsik a Moziünnep. Mindenfelé maximum 490 Ft-ért lehet mozizni, különböző (elvileg) jobbnál jobb filmek, extra események (pl.: jelmezes lézerkardos bemutató) stb.
Engem speciál a Batman érdekelne... sok jót hallottam róla. Illetve a Mamma mia-t is meg akarom majd nézni, de azt majd az én drága, idióta barátnőmmel nézzük meg karaoke-s változatban. :D
És ez itt a reklám helye: a Palaca Mozikártya, elvileg tegnaptól megvehető 500 Ft-ért. Október elsejétől érvényes (2009 dec 31-ig) és ezzel elvileg kedvezményesen lehet majd jegyeket venni. (Kivéve az eleve kedvezményes napokra és a családi jegyek esetében) A kedvezmény jegytípusonkénti mértéke viszont csak október 1-től lesz fönt a honlapokon. Minden esetre lehet, hogy érdemes lecsapni egy ilyenre. ;)

A következő program, amire rábukkantam a Kispesten rendezett reneszánsz búcsú. Ez azért szimpatikus, mert nagyon közel van. 15 perc séta alatt ott vagyok. Bár valószínűleg nem lesz egy nagy csinnadrattás valami, gyanítom, hogy ez inkább az aprónépeknek nagy élmény, de azért a tűzzsonglőröket bármikor szivesen megnézem. :) Meg az esti bál és tánctanítás is tetszik. Szeretek táncolni (bár nem nagyon tudok) és különben is szórakoztató az ilyen utcai rendezvényeken, ahogy az emberek együtt botladoznak. :)

A szabadtéri rendezvények vonalán tovább haladva felfedeztem egy másik, programot, ami már valószínűtlen, hogy inkább a gyerekeket vonzaná. A Pálinka Promenádról van szó. Eddig nem is tudtam, hogy van ilyen, de hát ha az ember reggel álmosan munkába csoszogva elolvassa a Metro újságot, amit a kezébe nyomnak, akkor sok érdekességet tudhat meg. :) Ha Anya párjának az örökérvényű kinyilatkoztatásaira (és persze az általános bölcsességekre) hallgatok, akkor ide kéne mennünk és itt egy-kettőre meggyógyulnék. :)
A felsorolt előadók nagy részét nem ismerem (műveletlen vagyok), de Kontor Tamást és Szabó Esztert szívesen meghallgatnám.

És még egy csábító lehetőség: a Budavári Labirintus 25 éves, úgyhogy kedvezményes a belépő. Itt vonz az Olajlámpás labirintus ill. a Személyes is, de mivel ketten leszünk, az igazi játék a Szerelem labirintus lenne. De tulajdonképpen bárhogy érdekes lehet, hiszen még egyáltalán nem voltam ott. Tavaly a múzeumok éjszakáján lementem volna, de olyan mérhetetlen tömeg volt, hogy hamar föladtam. Persze lehet, hogy a kedvezmény miatt most is sokan lesznek, de azért talán megér egy próbát.
Gondolom én, a naív. :)

Ezek mellett meg még lesznek olyan apróságok, mint például a Gödörben 19h-tól egy érdekesnek tűnő (szintén a Metroban olvastam róla) színházi bemutató lesz.

Este 10-kor meg megy egyetlen tv-műsor, amit jóformán mindig megnézek, a Beugró, de ahogy a fenti programválasztékot elnézem, ahhoz, hogy ezt este megnézzük vagy nagyon vacakul kell lennem (olyat pedig nem játszunk!), vagy nagyon rossz időnek kell lenni (ennek sem örülnék). De szerencsére utólag is megnézhetem a neten, úgyhogy ezt mindenféle lelki trauma nélkül ki fogom hagyni. :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha breteg és dáthás leszel, megtenné egy teaház is... esetleg itthon maradós, bújós beszélgetős is... de majd tudod te. Legyen csak jó idő, akkor nem jövünk haza és mi sem zavarunk. ;)