2008. szeptember 26., péntek

Mit rejt az alufólia?

Most jön a meglepi(m)! :)
Anya reggel a kezembe nyomott egy alufóliába göngyölt valamit, hogy majd ha már nagyon nyüfis leszek és kényeztetném magam, majd akkor vegyem elő. Már délelőtt óta foglalkoztat a gondolat, hogy mi is lehet benne. (Állítólag nagyontöményencsokismarcipános sütifinomság.) De gondoltam kibírom. Reggel rendes voltam és ettem, délután rizst főzőcskéztem magamnak és elhatároztam, hogy leghamarabb hatkor nyúlok hozzá, ugyanis akkor kezdődik a kritikus visszaszámolás. Háromnegyed hatkor már majdnem elcsábultam, de aztán rájöttem, hogy le vagyok maradva Dreaming élménybeszámolójának olvasásával, úgyhogy inkább belevetettem magam az olvasásba.
Neki hála, a meglepetéssel kihúztam fél 7ig.
A tegnap kapott isteni almás-diós finomságra gondolva bizakodva bontogatom az alufóliát...

Köszönöm! :)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egészségedre kicsi csillag!

ßóbita írta...

Kölcsönvenném anyukádat reggelente :)

akárki írta...

Szia Bukfenc :))))
Lilynél "akadtam rád" - már az Oktoberfestre való utazás emlegetésénél gyanakodni kezdtem...most pedig már biztos vagyok benne!!! :D
Meglepődve láttam a "nevemet" linklistádban - na meg a bejegyzésben is - de így ez is magyarázatra lelt :D...
Majd igyekszem én is képbe kerülni nálad...
A Szamos marcipán meg isteni fincsi :D :D :D

akárki írta...

...ja, Dreaming vagyok - csak itt a bloggeren "Akárki" a fedőnevem :D

Bukfenc írta...

Üdvözöllek a bolondságaim emléktárában,kedves Dreaming! :)