2008. szeptember 1., hétfő

Reggel...

Nem aludtam...
Volt szabad ágy és még le is feküdtem, de mégsem lett belőle alvás. Hűvös volt, az ablak nyitva én meg pont az ablak mellett tudtam (volna) aludni. Párnám se volt. :( Mindez persze megoldódott volna, ha kinyitom a szekrényt, csakhogy mivel a kedves vendégek össze-vissza használták az ágyakat és nem úgy, ahogy ki volt nekik osztva, ezért az előtt a szekrény előtt, amiből kivehettem volna a cuccot, egy hatalmas táska és egy kisebb szemétdomb terpeszkedett.
Megpróbálkoztam egy takaróhuzattal, de kevés volt. Kb háromnegyed órás szenvedés után kijöttem és mérgemben megcsináltam a takarítást.
Aztán számítógép bekapcs... és blogolvasás. (Nagyon rákaptam. :) )
Most már világos van... már csak fél óra és mehetek haza, ha minden jól megy! Otthon majd veszek egy jóó meleg zuhanyt, aztán bebújok a takaróm alá és alszom. Persze csak 2-2,5 órát, mert utána találkozom egy barátommal (aki mellesleg szintén éjszakázott), de azért csak befekszem az ágyba. :)
Majd ha hazajöttem a találkáról, visszafekszem. :D Éjjel ugyanis megint jövök be dolgozni... jahj de "jó" lesz.. :(

Na jó... megyek, kikészítem a reggelit, írok egy záróegyenleget aztán kimegyek az erkélyre beleszagolni a reggelbe. :)

(már csak fél óra!! már csak fél óra!! :))

Nincsenek megjegyzések: