2008. szeptember 13., szombat

Háromfelvonásos este II.

Az este plakátkiállításos része viszonylag hamar véget ért, mert Medvének rossz kedve volt és hazament. Mostanában eléggé szét van csúszva, viszont kitalálta, hogy többet nem panaszkodik nekem. Azóta jóformán nem beszélünk... :-/ Na mindegy... remélem hamarosan rendbejön.

Szóval a Hősök teréről a Lágymányosi híd felé vettem az irányt, ahol is találkoztam az én kedves Padmesélőmmel. (Akivel időközben összegabalyodtunk) Innen Csepelre héveztünk két barátjához. Nagyon szimpatikus, jófej emberek. A lány nagyon aranyos volt, mondta, hogy majd meséljük ám el, hogy hogy jöttünk össze meg ilyenek. Én meg csak néztem. Ha én azt tudnám. (Aznap találkoztunk harmadszor. :))) Na mindegy. Szóval itt sörivás, chips ropogtatás, pálinka kóstolás, 10 emeletes ház tetején ücsörgés. Már nagyon régen szerettem volna fölmenni egyszer egy panelház tetejére. És lőn. Most valóra vált egy kívánság. Élveztem. :) A naplementét a fiúk miatt lekéstük, de azért az éjszakai kilátás sem rossz. A tetőn beszélgetés, hülyülés után még lementünk, begyűrtünk egy-egy zsíros kenyeret, aztán én leléptem. Győzkődtek, hogy maradjak és kedvem is lett volna hozzá, de a másik társasághoz is nagyon vágytam, szóval csak ott hagytam őket.
Fel a hévre, be a belvárosba! :)

Nincsenek megjegyzések: