2008. szeptember 9., kedd

majd később...

A háromfelvonásos estéről és a vasárnapomról a beszámoló még egy kicsit késik, most csak beugrottam ide kicsit. Reggel pogácsát sütöttem, aztán hazajött anya az orvostól, akkor vele beszélgettem, aztán meg csak úgy el voltam. Ha lenne időm, írnék most, mert mostanra megjött a szöszögős-blogolós kedvem, de nemsokára el kell indulnom itthonról.
Megyünk az egyik legjobb barátnőmmel, a húgával és a párjával kiállításra. Na nem ám valami lightos kis fotó vagy festmény vagy ilyesmi, hullanézőbe megyünk. Sokáig gondolkoztam rajta, hogy vajon kíváncsi vagyok-e megannyi lenyúzott emberre. Végül is ez nem olyasmi, amit gyakran lát(hat) az ember, de azért ez a tény önmagában nem biztos hogy elég ahhoz, hogy bevonzzon a preparátumok közé. Lassanként viszont sikerült annyira felülkerekedni a kíváncsiságnak, hogy mikor a barátnőm megkérdezte, nincs-e kedvem velük tartani, gondolkodás nélkül rábólintottam. Dehogynincs. Szóval pár perc múlva indulok és irány a Király utca.
Majd ha hazajöttem, beszámolok (erről is).

2 megjegyzés:

Kisvakond írta...

Szia bukfenc:)

Kinyomoztam, ki vagy, ami azért lássuk be, nem volt Miss Marple-i teljesítmény:o).
Anno olvastam pár írásodat (én nyomtattam ki őket anyudnak és ő megengedte) és nagyon tetszik, ahogyan írsz.
Vagyis Tőled, nekem a dícséret külön jól esik:) Köszönöm:)
Ja és én is foglak olvasgatni itt:)

Bukfenc írta...

Kukucs! :)

Gratulálok a nyomozás eredményességéhez! :)))
A dicséretet őszintén, szívesen. ;)
Jó olvasgatást! Üdv a bolondságaim szűrt világában! :D