2008. szeptember 14., vasárnap

Bye-bye Jamie&Robi



Valamikor a múlt héten tudtam meg, hogy az egyik kedvenc együttesem felbomlik.
A tavalyi SzeptEmberfeszten fedeztem fel magamnak Jamie Winchester és Hrutka Róbert bandáját és nagyon megkedveltem őket.
Sajnos nem sok koncerten jártam, de amin ott voltam, azon nagyon jól éreztem magam. :)

Múlt héten a következővel találkoztam:
8 évnyi sikeres pályafutás után a Jamie Winchester & Hrutka Róbert zenekar úgy döntött, lehúzza a rolót.
„Nem vesztünk össze, sőt ahogy eddig, az egymás iránt érzett emberi és zenei tisztelet továbbra is él. Már a kezdeteknél megfogadtuk, hogy addig csináljuk a zenekart, amíg mindkettőnket motivál és inspirál, és amíg érezzük, hogy van hová fejleszteni. Most jött el az a pillanat, amikor úgy éreztük, jó lenne új pályákon és irányokon, valamint új társakkal kipróbálni magunkat.” - Jamie

Hüpp hüpp.
Hát ez van. Múlt héten vasárnap minden esetre ott ugráltam a Zöld Pardonban az utolsó zp-s koncertjükön. És több, mint valószínű, hogy november 28-án is ott leszek a Millenáris Teátrumban, hogy végigbulizzam az utolsó fellépésüket.

Nincsenek megjegyzések: