2008. augusztus 19., kedd

mesélős reggel

Szépjóreggelt!

Most nem sok időm van szöszögni, mert megyek találkozni egy volt osztálytársammal, de mindenképpen akartam ide írkászni. (Tudnám miért? :) )
Tegnap egész jó napom volt. Nagyon nem volt kedvem bemenni dolgozni, de hát gondolom úgy általában senkinek nincs kedve hozzá. :) Viszont nagyjából problémamentes tesz-vesz napom volt. Sokáig volt mit csinálni, így elment az idő, amikor meg már minden kötelező dologgal végeztem és éppen a vendégek sem nyaggattak, akkor msn-en beszélgettem, akivel tudtam. Nagy örömömre Anya is fönt volt egy kicsit, így vele is tudtunk beszélgetni. Fura. Ha nincs itthon pár napig, nem is szoktam "megérezni"... úgy értem nem hiányzik olyan vadul... élem az életem aztán, amikor hazajön, jól megölelgetem. :) Most sincs tátongó űr, vagy borzasztó anya-hiány, de valahogy nagyon vártam, hogy valamikor beszéljünk, vagy csak hírt adjon magáról a blogján, vagy valami ilyesmi. Hát tegnap meg volt a blogfrissítés is, beszélgetés is. :) Csütörtökön meg elvileg lerohanok hozzájuk a Balatonra egy kicsit. Csinált házi baracklekvárt. Nyamm...

A másik apró öröme a napomnak, hogy végre bejutottam Az antikváriumba. "Az" azért, nagybetűvel, mert nyár eleje óta dolgozom itt, ahol most vagyok és majdnem minden alkalommal, amikor bementem/jöttem haza, megálltam ennek az antikváriumnak a kirakatánál. Ha délutános vagyok, mikor végzek (este 10), már zárva van. Ha éjszakás vagyok, reggel 8:30kor végzek, még nincs nyitva. Délelőttös meg csak hétvégente vagyok (ha csak nincs a kisfőnök szabin), hétvégén meg eleve nincs nyitva. Korán menni meg nem szoktam a délutános műszakba, általában nincs időm leállni bogarászni valamivel. Biztos volt olyan, amikor lett volna időm, de általában szeretek egy kicsit korábban bent lenni, hogy ha a másik siet, akkor is meg tudjunk beszélni minden fontosat. Csak emiatt a bolt miatt meg még sose mentem arra, illetve annyira aktívan nem volt a fejemben, hogy ezért korábban menjek. NA de tegnap! Tegnap nem is volt kedvem bemenni dolgozni, viszont korán is voltam, úgyhogy eljött az ideje, hogy bemenjek könyveket szaglászni. :) Nem töltöttem el sok időt bent, pár könyvecskébe belepörgettem, elolvastam egy-két fülszöveget és nézegettem az órám, mennyire kell sietnem. Persze nem jöhettem ki üres kézzel. Megint két verseskötettel hízott a táskám (aztán a polcom :) ), Zelk Zoltán: Keréknyomok az égen, Hedry Mária: Ébredés.
Ha hazajövök délután, majd kiírok belőlük egy-két verset. :)

Most mennem kell... Gyors reggeli, kis készülődés aztán huss be a városba... :)

Nincsenek megjegyzések: