2008. augusztus 18., hétfő

A hiszti-nap vége


Huh... egy fél nap nyugi. :)
Remélem a tegnapi idegbajos délelőtt után ma majd egy nyugis délutánom lesz a munkahelyen. Mondjuk ha nem, az se akkora gond, végülis tegnap azért akadtam ki annyira, mert már eleve fáradtnyűgöshisztis voltam. De munka után tegnap elmentem egy kis üresjáratot tartani. Ki mentem a Deák térre és ücsörögtem a Gödör melletti parkos részen. Néztem a faleveleket, a szökőkutat, a felhőket, az embereket.
Jó volt. Ott mindig sokan vannak, mégse zsúfolt, fullasztó, zajos, hanem olyan kellemes, beszélgetős, zsizsegős a légkör. Szerintem legalábbis. Nem sokszor mászkálok arrafelé, de most úgy döntöttem, hogy rászoktatom magam. Jobb ott üldögélni, olvasgatni, mint itthon. (Azt hiszem) :)
Láttam egy öregurat, aki sakktáblával a hóna alatt mászkált. Oda-oda ment egy-két emberhez, de mindenki csak rázta a fejét, mikor mutogatta a sakktáblát. Sejtésem szerint játszott volna egy partit valakivel. Ha hozzám odajött volna én biztos rábólintok. :) De mivel ezer éve nem sakkoztam és akkor sem éppen profi szinten, ezért gondoltam nem megyek utána, rábízom a dolgot. Ha felém jön, játszunk, ha nem, nem. Hát nem jött. Ez van. :)
Így viszont megismerkedtem egy sráccal. Ha leülök egy bácsival sakkozgatni, biztos nem jött volna oda. Valószínűleg észre se vettük volna egymást.
Davidnek hívják. Az anyja magyar, az apja görög és Kanadában született. :) Itt Pesten a nagyijánál töltötte a nyár nagy részét. Beszélgettünk egy darabig... ki-mit szeret csinálni, merre járt a világban, mit tanul, dolgozik stb. Aztán amikor elhatalmasodott rajtam a fáradtság, akkor elköszöntem és hazajöttem. :) Nem történt semmi, nem mentünk sehová, nem cseréltünk számot, nem kért elérhetőséget. Egyszerűen csak egy kellemes beszélgetés, pár kedves mosoly. Jókedvű fél óra - óra. Örülök, hogy ilyen is van. :)

Itthon persze óriási disznóól fogadott, ahogy arra számítottam. Semmi gond, legalább a tombolós részt is kijátszom egy kicsit. Bár a bátyám itthon volt, azért feltekertem a hangerőt és énekelve (bár jelentősen visszafogva magam) kitakarítottam a konyhát. :) Aztán megvacsoráztam, msn, egy kis filmnézés és alvááás...

Nincsenek megjegyzések: