2009. június 13., szombat

Vizsgavége

Most értem haza.

Kéééééééééééééééééész vagyok!

Minden vizsgán túúl... jippiiiii!!!

Négyest kaptam - kedvesrendesaranyossegítőkész volt a tanár, legalábbis velem. Hála és köszönet! (kicsit aggódtam, hogy megjegyezte, hogy bár bent voltam minden óráján, mindet át is aludtam...)
(Nymphának még tessék drukkolni, neki még van hátra kettő)

Az adózási ismeretek vizsga eredményem még nincs, de feltételezem, hogy nem buktam meg.

Most aludnom kéne, mert az esti 3 órás álomország nem volt éppen elég, reggel olyan voltam, mint egy élőholt, de valahogy átlendültem a holtponton, szóval most épp egészen pörgök... de nem akarok. Négytől munkahelyenszenvedés lesz, szóval pihennem kéne. Most bent nagy pörgés van, elindult a szezon, szóval jó lenne, ha nem hulla-üzemmódban tolnám a délutánt.

Holnap meg takarítás-rendrakás-tortasütésmegilyenek... asszem... hogy valójában mi lesz, azt majd meglátjuk. Mindenesetre este jön át Nyüzsi csacsogni...

Nem ígérem, hogy most hopp bepótolok mindent, mert máris sűrűsödnek a napok, de most már majd talán..... Igyekszem becsszó! :) Ma is legalább még 2-3 dologról szívesen leírnám a gondolataimat, de ha ittragadok, nem lesz pihenés, ha alszom, nem tudok írni... bent meg sztem nem lesz időm... de majd kialakul.

Mentem... nektek szép napot! Nekem szép álmokat! :))))

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Jelentem: már csak 1 db van hátra:D Egyébként köszönet a drukkolásért!

Lily írta...

Juhéjjj és hajrá akinek még nem juhéjj! Itt a nyááááár! :o) Buli lányok! ;)

Messzenéző Minyon írta...

Sok-sok gratula! A 150.-hez is, a vizsgákhoz és majd csak a rendhez is!