2009. június 8., hétfő

Ez meg itt a büszkeségé

Ma a délelőttömet sütögetéssel töltöttem. Készült egy adag pogácsa. (Kissé sótlan, de mindig ez van...... azért el fog fogyni, nem aggódok - de legközelebb beleborítom a sótartót a tésztába :D)



Éééés a büszkeségem (bár nem ebben az idióta formában :D) hogy a múltkori után most sikerült isteni és normálisan kinéző brownie-t összehozni!! :) (A normálisan kinéző nem azt jelenti, hogy szép... a brownie a ronda-de-finom kategóriás süti... de szerintem magához képest nagyon széép volt... meg főleg a múltkorihoz képest.))
Így elég gyagyán néz ki, de hát nem vagyok normális.. ennyi. Enni! :D

3 megjegyzés:

Betond írta...

:) jol nez ki. Ezek szerint a satrazas tulelve?

Lily írta...

Gyönyörű és fini mind a kettő (a pogit kettévettem és közésóztam ;)).
Sikered lesz vele, tuti.

Bukfenc írta...

Anya: luv u! :*)

Betond: sátrazás túlélve.. ha valamikor lesz egy kis időm beszámolok részletesen ! :)