2009. június 8., hétfő

juhéééj!

Ötös lettem a Magyarország turisztikai erőforrásai nevezetű tárgyból.. juhúú! Öröm, boldogság! :)
Még két vizsga van hátra szerda-szombat... kissé parásak... mármint leginkább az, hogy még nem tanultam, de azért remélem talpra esek.

Közben megjegyzem itt is, hogy a Pannónia feszt beszámoló nem marad el, csak késik... de így, hogy már többen érdeklődtetek, biztosan megírom majd, csak sokszor úgy el-elhessegetem a dolgot, merthogy "úgyse olvassa senki", és akkor inkább csinálok mást. :) De hát ha nincs igazam, akkor majd nekiülök. Még a Pierrot-koncertet se írtam le...
Azóta meg voltam Mucha kiállításon, könyvhéten, nagy beszélgetéseken meg úgy egyáltalán.. éltem, zsizsegtem, kattogtam.. lenne miről írni, csak megcsappan a lendület, aztán meg nem szedem össze magam.
Igyekszem a héten pótolni, de nem ígérek semmit.. Holnap délelőtt munka, este koncert, szerdán vizsga, szombaton vizsga.. közben tanulni kéne gőzerővel... meglátjuk.
Na de megyek aludni, mert holnap koránkelés és már ma is majdnem bealudtam a munkahelyen.

2 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

Akkor a hétre tanulás miatt felmentelek :):)

Bukfenc írta...

kösziiii :):):)