2009. június 22., hétfő

Jóreggelt!

Szépjóreggelt mindenkinek!

Csak rövid helyzetjelentés - alvás-állapot
Pénteken éjjel (vagyis az már szombat hajnal) 2kor feküdtem le, kb 4 órát aludtam, szombaton 6:30kor keltem.... szombaton éjjel nem aludtam. Vasárnap reggel vonaton zötykölődve aludtam 2 órát, meg aztán reggel kb 10től + 3 órát. Ezután 16:00-ra jöttem be dolgozni - dupla műszak. (16-8:30). Most 5:45 van és még mindig élek. :D
Most már kihúzom 8:30ig. Igazából elég csendes éjjel volt, akár aludhattam is volna, de valamiért mégsem. Nem baj, mert ügyködtem, msn-eztem, éééés nektek is készült valami. Termékenyek ezek az éjszakás műszakok.
Ha nem szállt volna el a net a laptopomon, akkor lehet, hogy kész lenne az egész, így nincs meg csak az első és az utolsó "fejezet", de nyilván az utolsót nem fogom feltenni a megelőzőek nélkül... akárhogy is.. hiánypótlás folytatódik.

Nincsenek megjegyzések: