2009. március 22., vasárnap

Pub'n roll

Most épp a munkahelyen üldögélek - egy kis nyugalom és béke. Per pillanat a főnököm se ül a nyakamon és nem ontja a hülyeségeit szerencsémre, szóval most végre rávettem magam, hogy írjak pár sort ide.
Kedden voltam a Rocktogonban Paddy and the Rats koncerten Medvével és a barátaival. Nympha és Tigrise sajnos nem jöttek, pedig nagyon jó volt... szerintem sokkal jobb, mint az első amin voltunk, de hát majd legközelebb remélem. :)


Minden esetre sikerült mindenből kivenni a részem... Ugráltam jóóó sokat, énekeltem, üvöltöttem (másnap is éreztem a torkomon :)), megkóstoltam a Guinesst, kaptam ingyen Jameson whisky-t - a srácok osztogatták a a színpadról, és mivel Medve egy barátja ismeri régóta Paddy-t, szólt nekünk, hogy álljunk előre, mert osztogatni fognak (nem mintha egyébként eszemben lett volna a második sornál hátrább állni :) ). Nagyon rendes volt egyébként, ügyelt rá, hogy G (ő a régi ismerős leányzó ((kreatívabb pillanatomban majd kitalálok neki egy jobb fedőnevet))) is kapjon, éééén is (fullvigyooor) és persze mindenki, aki eléggé tülekedett. :D
A koncert után pedig sikerült szerezni az új cd-ből is ingyen. Még könyörögni se kellett, simán adott. :)) Meg megdícsért, amiért tényleg tudtam a dalszövegeket (sztem több mint egy hétig kuncsorogtam neki emailben, hogy küldje már át őket :D). Szóval jó volt.
Na és amit ki akartam hozni az egészből, hogy a cd-n volt két új szám. Azóta mennek körbe-körbe a fejemben. Ideig-óráig elhallgatnak, de teljesen beakadtam velük.. reggel felébredek és megszólalnak a fejemben... tegnap elmentem sétálni, akkor is folyton keringtek. Vittem magammal discmant, úgyhogy hallgattam, énekeltem. :D Jó volt!
Kár, hogy április 11-ig nem jönnek, nem játszanak. Le kéne már menni vidéki koncertre (bár most 11-ig máshol se lesz tudtommal), de amíg nincs hol aludni Miskolcon, addig elég esélytelennek tűnik, hogy lemenjek az ottani koncertjükre. :( Pedig olyan jó lenne... lesz is (csak még nem tudom, hogy és mikor)!!
Na de addig se unatkozunk... kedden Jamie Winchester koncert!!

4 megjegyzés:

Lily írta...

Énekelt, dalolt, táncolt a Kicsi Rigó! Ez a dolgok rendje. :)

Bukfenc írta...

Úúúúgy van!
:)

Névtelen írta...

És milyeneket tud kurjantani... én rendszeresen frásztkapok tőle. Amúgy volt egy-két lassú szám is...tök jó volt összekapaszkodva "dülöngélni" rájuk!

Bukfenc írta...

Hehe... bocs az ijesztgetésért... de hát... muszááj :D
(most is őket hallgatom "Let me hear some pub'n roll it makes my world go round")
dülöngélés... igen... jóó volt :)

Örülök neked, jó hogy írtál! ;)