2009. március 26., csütörtök

Könyvmoly

A múlt héten talán valamikor vagy még az előtt, nem is tudom... mindenesetre nem túl régen beszélgettünk Nymphával a könyvekről - mostanában különösen sokszor tűnt fel bookline-os szatyrokkal. Mondtam, hogy én most nem költök könyvekre, mondván, úgyis megkezdtem mostanában épp eleget és majd ha ezeket befejezem, akkor is van még a polcon egy két kiszemelt következő áldozat. Meg hát mostanában másra is elverem a pénzt...
Körülbelül 3-4 napra rá erre a kijelentésre, elkezdtem bogarászni a könyveket a bookline-on. Mivel a kívánságlistámon lévő könyvek közül egyre több lépett át az "előjegyezhető" vagy a "nem kapható" kategóriába, úgy döntöttem, hogy talán mégiscsak kéne venni pár könyvet. Először persze az akciós (50%!) dolgokat jelöltem ki, aztán becsúszott egy-két másik, aztán újabb olvasnivalók kerültek fel a listára. A legtöbbről azt se tudom mi az, csak megtetszik, és hát miért ne?, csak egy kattintás a kívánságlista, megvenni már más tészta...
Hosszú szöszögés után leadtam a rendelést.
Ma pedig suli után bementem az Astoriánál lévő üzletükbe és most 11 új könyv boldog tulajdonosaként szagolgatom új szerzeményeimet. Persze még nem kezdem el őket olvasni. Most a hétvégén előbb még meg kéne csinálnom pár dolgot, meg aztán igen sok megkezdett könyv van, be is kéne őket fejezni.
Leírom miket zsákmányoltam:

Margaret Weis&Tracy Hickman: Tűztenger I.,II.



J. Goldenlane: Papírtigris
Hevesi András: Párizsi eső



Németh Zoltán: Állati nyelvek, állati versek
Gazdag József: Kilátás az ezüstfenyőkre


Papp András: A suttogó
Ruth Reichl: Egy álruhás étteremkritikus titkos élete



Kőrösi Zoltán: Budapest, nőváros
Jász Attila: A szökés gyakorlása



Macsovszky Péter: Álbonctan



És ha már említettem, hogy sokminden meg van kezdve, ezeket is feljegyzem ide:
újraolvasás:
J.R.R. Tolkien: A Gyűrűk Ura I.
Clive Barker: Korbács
még nem értem a végére:
J. Goldenlane: Farkastestvér
Terry Pratchett: Fegyvertársak
Roald Dahl: Szuperpempő*
Pintér Tamás: A megváltás elmarad*
Légrádi Gergely: Titokfa
???: Folytatásos regény (nem jut eszembe ki írta és per pillanat nem is találom a könyvet)

*ezek elbeszéléskötetek, szóval nem egyszuszra "kell" őket kiolvasni, csak szeretném majd azért végigrágni őket

5 megjegyzés:

Lily írta...

Kire ütött ez a gyerek?! :)

Bukfenc írta...

:)))))))))

Unknown írta...

A Papírtigrist az ajándékoddal együtt én is megvettem, csak még nem került rá sor:)
A Stahlosat pedig szeretném majd kölcsönkérni:)

Üdv: a másik könyvmoly

Unknown írta...

Jah...És a folytatásos... Véletlenül nem a Narniára gondolsz? (C.S.Lewis)

Bukfenc írta...

Kukucs Nympha!

Értettem... Stahlos megy majd kölcsön - majd mikor lesz időd ezt olvasni és elkéred. :D
Folytatásos regény - nem, annak ez a címe. :) A Narnia azért nincs benne ebben a listában, mert azt még nem kezdtem el, csak itt ül a polcon rám várva. :)