2009. július 5., vasárnap

Szün - nyaralok

Mostanában nem nagyon sokat írtam - pedig lett volna miről de hát pont ezért nem írogattam, mert éltem, rohangáltam, dolgoztam, buliztam épp csak nem aludtam és nem blogoltam - itthon hullaállapotban bezuhantam az ágyba pár órára aztán pörögtem tovább, amerre fújt a jókedvem.
Most viszont "hivatalosan" is szünetet tartok, ugyanis megyek Újhutára 6 napra, ott pedig nem nagyon lesz netem. Reggel 8kor megy a vonatom... (azaz már megint nem lesz alvás)
11-én reggel indulok át Miskolcra, hogy délután és este Paddy and the Rats koncertre ugráljak és az idióta barátaimmal bolondozzak.
12-én reggel/hajnalban vélhetően hazakeveredek, kipakolom a hátizsákomból, amit viszek tovább és a Balaton felé veszem az irányt - levonatozok a nyaralóba, hogy további egy hétig lógassam a lábam. :) Lehet irigykedni! ;)
A Balcsin már lesz netem elvileg, szóval ha minden jól megy, onnan már lehet, hogy jelentkezem.. majd meglátjuk.
Puszi mindenkinek!

1 megjegyzés: