2009. szeptember 6., vasárnap

Itt vagyoook...

Kámfor kisasszony visszatért.

Már sokszor próbáltam összeszedni magam, hogy újra írjak – bőven lett volna miről, de valahogy soha nem jutott el odaáig vagy az idő, vagy a lelkesedés... valami mindig hiányzott. Amiről úgy gondoltam, hogy esetleg szívesen kiöntöttem volna a lelkem, arról viszont nem ír(hat)ok. Őket nem akarom ide kiteregetni... A dolog másik felét meg nem szeretném, ha ők olvasnák...

Szóóval...

A változatosság kedvéért megint a munkahelyen vagyok éppen. Ez az 5. délelőttöm most egymás után. Holnap is meló.. holnap után is. Sebaj. Utána lesz egy nap szünet, két nap meló és egy hétvége-őrület. :)

Két hónap szünet alatt felhalmoztam annyi élményt, hogy órákig tudnék mesélni. Persze erre most sem lesz időm, de azért majd megpróbálom összeszedni magam. – még májusról is van pótolnivalóm.

Voltak kalandok, kiborulások, tervek, lelkizések, koncertek, kocsmázások, soook munka, kis nyaralás és megannyi más valószínűleg eszembe sem fog jutni minden, nemhogy leírjak mindent. Főleg mert ugye menet közben is zajlik az élet, szóval a most-ot is le kéne írni. :)

I’ll do my best! :)

1 megjegyzés:

Lily írta...

welcome back! :)