2009. július 4., szombat

Szerda röviden és képekben

Program: 8-16:30ig munka
19től Anyáékkal vacsi a Tündérkertben - megünnepelendő a bátyám rózsaszín kis műanyagkártyáját (=jogsit kapott a drága :) )
21 körül Corwinnak visszapasszolni a pendrive-ját (ebből 1 órás beszélgetés lett a Határ úton a kocsiban)
23 körül értem Újpestre, hogy Naginál zárjam a napot. - Rabló römi party hármasban az anyujával, zebratorta, toszkánai csokitorta, filmnézés, roséivás, sajt-majszolgatás, zenehallgatás, csacsogás.
Reggel fejedelmi és gyönyörű reggelim volt. Plussz míg készült, ki voltam tiltva a konyhából, úgyhogy macskát fotóztam. :)

Tündérkert - uborkasali


2 személyes Tündérkert tál (hárman ettük)


Erdeigyümölcsös kosárka - nyamm


Toszkánai csokitorta (na ez isteni)

Díjnyertes rosé (savanyúúúú)


Zebratorta
(kicsit száraz, sztem lekvárral lenne tökély)


Az egyik macska
(a másikról nincs fotóm, mert a szekrény tetején aludt)



Macska a gyönyörű és isteni reggelimmel :)

2 megjegyzés:

Messzenéző Minyon írta...

De gyönyörű cicád vaaaan!
Nézz be a blogomba, díjat adtam Neked!

Bukfenc írta...

Nem az enyém ez a szépség - Naginál aludtam, övé a két rosszcsont. Ha legközelebb megyek, lefotózom a másikat is. Itt ugyan nem látszik, de gyönyörűűűű szép szemük is van. :)

Dejóó.. máris kukucskálok. :)