2010. március 6., szombat

Régi játék újra

Ráértem... lapozgattam a blogot és rájöttem, hogy nem vagyok otthon benne. Viszont találtam egy régi játékot és most újra elkalandoztam benne... Szavak csak úgy, gondolkodás nélkül...

A – apró, ajándék, arany, akarat
Á – álom, ádáz, ábrándos
B – bogár, billen, bukfenc
C – ciripel, cicceg, cukor
Cs – csillag, csepp, csoda, csámcsog
D – dongó, didereg, duzzog
Dzs – jig :D
E – elillan, emlék, enged
É – élmény, érzés, érintés
F – friss, fű, fűzfa,
G – gesztenye, gavallér, gitár
Gy – gyúrma, gyöngy, gyilkos
H – hajnal, harmat, hárfa
I – irígy, ihlet, irgalom,
Í – íj, ítélet,
J – járom, jó, játék
K – kuncog, kacér, kávé, kérlek
L – lélek, lebben, lufi,
M – ma, már, miliő, mámor
N – nincs, neked, néma
Ny – nyuszi, nyál, nyekk
O – oltalom, odvas, ok
Ó – óra, óperencia
Ö – öröm, öl, ölel, örök
Ő – őriz, őrült
P – pillangó, paraszt, pikáns, pukkancs
R – rés, rátapad, remél, rikkant
S – sarlatán, susog, seregély, sás, somolyog
Sz – szellő, szita, szár, szikkadt, szép
T – tulaj, tárt, tikkadt, tus
Ty – tyúk, tyúkeszű,
U – utal, unalom, utánoz,
Ú – új, úr,
Ü – üldögél, üres
Ű - űberel
V – világ, válasz, viking, victory 
W - welcome
Y - yeey
Z – zizeg, zúg, zord, zilálz
Zs – zsúr, zsák, zsindely, zsizseg

1 megjegyzés:

Lily írta...

K - kenyér, körözött, kömény, kóstold meg! :D