2010. március 26., péntek

Kitörölhetetlen

Tegnap óta nagyon furcsa önelemezgető hangulatban vagyok. Rádöbbentem pár dologra magammal kapcsolatban és elkezdtem ezeket a felismeréseket boncolgatni, több oldalról megvizsgálni. Most ugyan nem erről akarok írni, de egy ezzel majdnem párhuzamosan a fejemben kattogó dologról mesélnék egy kicsit.
A barátnőm, akit régen Nyüzsiként emlegettem (de már nem illik rá ez a becenév, szóval kénytelen leszek valami mást kitalálni rá), ismét felbukkant a színen - mostanában nem túl sokat beszéltünk - mégpedig azzal a kéréssel, amit már legalább egy-másfél éve pedzeget, mégpedig, hogy tervezzem meg a háta közepére kerülő tetoválást. Még nincs tetoválva a leányzó, de már régóta szeretne valamit, és már egy jó ideje ki is találta, hogy valami pillangósat. Hamarost közölte velem, hogy ha lesz rajta valami, azt velem fogja megrajzoltatni. Kitalálta a pillangót, mondtam, hogy rendben persze, megcsinálom, csak zaklasson vele. Ráért neki - ergo nem lett belőle semmi. Aztán egyszer szólt, hogy változott az elképzelés, liliom is kell a pillangón kívül, de legalábbis valami virág, majd később kiegészítette: "meg valami indák köré". Ebben maradtunk szerintem kb 1 hónappal ezelőtt. Lustaságomhoz híven semmi nem történt az ügy érdekében. No ő viszont bezsongott közben, hogy lassan meg akarja csináltatni, úgyhogy szerdán átjönne, tervezzük meg, hogy mi legyen. Hát így is lett. Egy csacsogós csajos délután keretében bekotlottunk a szobámba és addig lapozgattunk, böngésztünk virágos, pillangós képeket, míg végül összehoztam valamit, amihez már egyikünk szerint sem kellett hozzányúlni.


Ez a tervezet. Hogy aztán ezt a tetováló ember hogy fogja megcsinálni, azt meglátjuk. Mindenesetre nekem valami rettentő furcsa érzés ez az egész. Sokan mondták már hogy tervezzek/tervezhetnék nekik valami jó kis tetoválást, de úgy igazából soha nem lett belőle semmi. Illetve tavaly az egyik barátnőmnek rajzoltam egy boka-mintát, de hogy végül megcsináltatta-e vagy sem, azt nem tudom. Akárhogy is, ez most más, mert ebben sokkal több "én" vagyok. És valaki fel akar magára tetováltatni egy rajzot, amit én rajzoltam. Persze rajzolgatok én mindenfélét, meg mondanak rá ezt-azt, néha kirakják a szobájuk falára, de onnan le lehet szedni. Ez viszont ha megcsináltatja ott marad. Talán nem élete végéig, de azért elég sokáig. Majdnem kitörölhetetlen... És mi lesz, ha később már majd nem tetszik neki? és ha a bőrén nem is olyan, mint amilyennek odaálmodjuk? És, és ...?
Különös érzés. Borzongató, csiklandozó, izgulós.

Nincsenek megjegyzések: