2009. május 21., csütörtök

Szolnok - második felvonás - úton hazafelé

2009.05.20. hajnal 3:40, vonat Miskolcról
-------------------------------------------------
Ha valaki, hát én tényleg valami óriási szerencsecsillag alatt születtem.
Most 3:40 van és a Miskolcról induló első vonaton üldögélek. Úgy történt az eset, hogy a srácok megkérdezték, hogy kerülök haza Szolnokról. Mondtam, hogy 3-tól fél óránként vannak vonatok - az jó, de addig mit csinálok?
(0:40 körül volt vége a koncertnek és ők nem maradtak ott, hanem indulás haza Miskolcra) Vince félig viccesen felvetette, hogy elvihetnek Miskolcra, de hát az nem lenne nagy segítség...
Kapva kaptam a lehetőségen - bár így a retur jegyem ugrott, de hát mindegy. Mivel 0:40 körül befejezték a koncertet és utána összepakoltak, hogy mennek, én meg senkit nem ismertem Szolnokon, jó ötletnek tűnt velük kocsikázni. :)
Hülyültek, Mcdrive-oztunk stb. Paddy mondta, hogy amiket hallok a kocsiban, arról úgy általánosságban szájzár
(pedig nem is mondtak semmi necceset :)), ahogy ő mondta, "most már haver vagy" szóval most már tudjam, hogy mit adjak tovább - na nem mintha eddig kotyogtam volna.
Na ezért a "haver vagy"-ért már megérte. :)))
Szóval elkocsikáztunk Miskolcig, kitettük Paddyt, Samet (illetve korábban még Szolnoknál Seamust is, mert ő ott lakik
((?? - ebben nem vagyok egészen biztos, de az apja tuti ott lakik, meg valami gyárról is volt szó, gondolom ott dolgozik... na mindegy))), aztán a vonatállomáson kitettek engem is 3:25kor. (Egyébként nagyon aranyosak voltak, kicsit aggódtak, hogy rendben leszek-e, mondták, hogy ha bármi baj van, hívjam fel őket)
Elkezdtem böngészni a kiírást, mikor megy az első, legközelebbi vonat. 3:29, hatos vágány. Kimentem a peronokhoz - bent áll a vonat. Futás indul! Lépcsőn le, aluljáró, lépcsőn föl - mikor itt tartottam, bemondták, hogy a vonat azonnal indul, zárják be az ajtókat, stb. Felpattantam, leültem, lihegtem egy sort, aztán elindult a vonat. - Mázli egy. :)
Persze jegyem nuku, de hát gondoltam, majd megoldjuk. Jött is rögtön két kalaúz. Mondtam a pasinak, hogy hát én rohantam a vonat után, úgyhogy nincs jegyem, szeretnék venni. Olyan... "hát ezzel a szerencsétlennel meg mihez kezdjek" tekintettel nézett rám hosszan. Mondta, hogy elvileg így, helyszíni fizetésnél +2000 Ftot rá kell számolniuk a jegyárra. Én nem szóltam egy szót se, csak néztem kétségbeesetten. Nem vagyok egy rinyálós típus, hát most mit tudok csinálni... Kérdezte, van-e nálam annyi pénz. Feltúrtam a táskámat a dugi-5000-esemért, megmutattam - hát van.
4700 Ft lenne.
Pfft.. Tele volt jószándékkal a srác egyébként. Kérdeztem, hogy hát tudok mást csinálni, minthogy kifizetem? Hát nem. Ennyi. Aztán beszélt pár szót a kolléganőjével, majd odafordult hozzám: Megoldjuk. :))))
Ekkor jutottam el odáig agykapacitásban, hogy közbevessem, hogy egyébként diákjegyet szeretnék.
Kérdezte, hogy nincs-e kisebb pénzem. 1270 lesz. ( :) ) - Hát nem hinném, de azért elkezdtem feltúrni a táskámat. Először elég reménytelennek tűnt a helyzet. Egy kétszázas, pár apró, és tudtam, hogy az ezreseimet már elköltöttem. Kiforgattam az egész táskámat, és Mázli kettő - három gyűrt 200as, 6 százas 3 huszas és egy tizes - pontosan annyi volt nálam apróban. Na ezt csináljátok utánam! :))

A koncert egyébként tök jó volt, bár így egyedül nem annyira szórakoztató, mint ha van legalább egy barát, akivel egymásba lehet karolni. Viszont így legalább építettem a "bennfentes" státuszt. :)
Vincenek írtam smst, mikor megérkeztem és szerencsétlenül ténferegtem kicsit - hol vannak, lehetne-e hozzájuk csapódni
Válasz: Hátul.
Rövid terepfelmérés után összeszedtem magam és elindultam a színpad melletti/mögötti ajtó felé, megkeresni őket. Szerencsére nem volt különösebben nehéz dolgom, kint voltak az udvaron a kocsinál. Puszi-puszi, sziahogyvagy stb. aztán bementünk. :)
Bent a fényben kiszúrták a pólómat, lefotóztak ketten-hárman :))))) aztán azon nyomban felkerültem az éppen akkor megkezdett kinek-hozzanak-vacsit-listára, szóval velük ettem banda+staff címszó alatt. *fullvigyor* :D
Kaptam is nemsokára "bennfentes" karszalagot, bár ez el volt rontva (vagy valami régi maradék), ugyanis SZOFI NAPOK 2007 volt ráírva... :)
Megetettek, megitattak, beszélgettek, hallgattam, aztán koncert, ugra-bugra, leizzadás, éneklés, sikítozás, taps, visszataps, ráadásszám, halleluja :)
Aztán aláírattam velük a pólómat, ami utána jött, azt meg már fentebb leírtam. Fuvar, vonat, mázli a köbön. :)
Most "megyek" aludni. 12:30tól munka, addig is minden alvás-lehetőséget meg kell ragadni.

-----------------------------------------------------------------

Na hát ennyi volt a mese a Szolnoki buliról. Persze biztos tudnék még róla beszélni, csomó apróság volt, amit nem írtam le, hiszen 1. odafele menet még nem történt meg 2. visszafelé jövet hajnalban azért nem volt lendületem 8oldalas élménybeszámolót írni. De mivel így is nagyon hosszú bejegyzéseket írok, nem fárasztom az esetleges olvasókat az olvasással, magamat meg a leírással. :)



Nincsenek megjegyzések: