2009. május 1., péntek

Bagoly

12 múlt 10 perccel... én meg itt kakukkolok a számítógép előtt. Ez itten a mostani szezon első éjszakás műszakja részemről.
Már el tudnék menni aludni, de hát nem lehet... egyrészt nincs ágy üresen, másrészt a vendégek még szerte szét kolbászolnak a városban... Majd ha hazajönnek, talán leszedem a matracot föntről, leterítem magamnak a földre és itt szunyálok kicsit, mert reggel megyek rögtön innen vonattal... Irány Miskolc! Megint koncert persze (fájós lábbal - én is jó vagyok, mi?). Majd próbálom kibírni ugrálás nélkül (viszek fényképezőgépet, az majd lefoglal), meg megkérem Medvét, hogy ne hagyjon pattogni. (táncolni, üvölteni ér, ugrálni, sokat talpalni nem)
Eredetileg úgy volt (a honlapon), hogy 12kor lesz a koncert, azért megyünk a reggeli vonattal, most a legújabb hír az, hogy csak 3kor lesz, szóval elvileg ráérnénk később is menni, de most már mindegy. Azt olvastam, hogy a srácok csinálnak valami fincsi ír kaját is azoknak, akik miattuk mennek a majálisra... (meg lesz whisky is) hát mi aztán miattuk megyünk, szóval remélem kapunk finomat. :)
Na jó.. most megyek, próbálok kezdeni valamit magammal. Ha éjjel még unatkozom, lehet, jövök vissza. (Úgy látszik az éjjeli műszak jót tesz a blogolásomnak :D)

Nincsenek megjegyzések: