2009. április 30., csütörtök

Sűrítmény

Megint sokminden kimaradt....
Házavató buli Nyüzsiéknél (eddigi "rekordivás" mennyiséggel ) erről elkezdtem blogbejegyzést írni Szivacs címmel, de nem jutottam a végére. :)))

Aztán pesti Paddy & the Rats koncert, aztán voltam a nagyimnál húsvétkor, arról is csináltam fotókat, amiket föl akartam rakni, de ez is elmaradt.
Utána voltam marathoni koncertezésen, amiről rengeteget tudnék mesélni, de az is olyan messze van már... (első nap Szegeden, másnap Kiskunfélegyházán buliztam át az estét, ezutóbbi nulla óra alvással - hajnali 2. vonattal vissza Pestre dolgozni 8:30tól 22:30-ig) Itt sikerült rendesen kikészíteni a lábamat -persze rádolgoztam (3 napra rá megint mentem koncertre :D), szóval még most is fáj a lábam, tegnap vadásztunk rá itthon fáslit Anyával...

Szereztem Anyának biciklit, szóval hamarosan száguldozhat majd, ha leviszik a Balcsira. :)

Volt pár húzós-hisztis-nemelegetalvós-menstruálós-zizis napom, amikor egy konferencia keretében tartott hallgatói versenyre próbáltam plakátot meg kiselőadást összehozni. Aztán most hétfőn-kedden volt maga a konferencia - sok sétával (gondolhatjátok, milyen jót tett a lábamnak), sok finom kajával, érdekes, új élménnyel, kis necces szereplésekkel és izgulással. Összességében jó élmény volt, én legalábbis élveztem. :-)

És akkor most itt tartok a jelenben... délután megyek suliba elvileg jog zh-t írni, szerintem gyakorlatilag inkább a jövő héten írom majd meg (választható az időpont), mert egy szót sem tudok belőle - az elmúlt napokban a konferenciásdi töltött ki mindent, tegnap meg délelőtt suli, délután munkahelyi szöszmötölés, éjjel "lélekápolás" msn-en. (Jah.. és este hazafelé a metrón leszólítottak.... mondjuk én tehetek róla, rá szoktam mosolyogni azokra, akikkel találkozik a tekintetem, és nem tűnnek nagyon ijesztően mogorva embereknek. Na mindegy... Kiharcolta belőlem az msn-címem... majd meglátjuk mi lesz.:))
És akkor most rövid hiánypótlást zárom és külön bejegyzésbe megkezdem amiről eredetileg szerettem volna mesélni. :)))

Nincsenek megjegyzések: