2009. február 13., péntek

Színfolt



Tegnap délután voltam suliban. Az első órám 13:45kor kezdődött. 80 perc jegyzetelgetés után 1,5 óra szünet következett... lyukas óra.
Nymphával lementünk az első emeletre és egy ablak mellé telepedve beszélgettünk, zenét hallgattunk, tisztázatot írtunk... szóval próbáltuk elütni az időt valami értelmessel vagy legalább kellemessel.
Kint felhős ég, makacs, csípős szél...
Bambultam kifelé az ablakon, mikor megláttam ... A felhőtakaró egy folton kissé vékonyabb volt és ott szembántóan derengett át a napfény, de muszáj volt odanéznem, mert a felleg-szűrte napsugarak egy nagyon sápatag, nagyon halvány, de mégis kivehető szivárványfoltot hoztak létre. Kicsit később még tovább nyújtogattam a nyakam és megláttam még egy ilyen kis tüneményt. Igazán örültem nekik... :-)
Az élet apró szépségei... szeretem.

1 megjegyzés:

Lily írta...

Örülök hogy mindig meglátod és megtalálod a szépet kicsi rigóm!