2009. január 3., szombat

relatív-Rövid beszámoló az elmúlt 2 hétről :-)

Sokmindenről lehetne írni egyrészt a korábbi elmaradásaim miatt, másrészt meg persze mert az ünnepek alatt is rengeteg dolog történt. Azt hiszem, most is csak átrohanok a dolgokon említés szintjén, mint a múltkor...

Dec.24. Az itthoni karácsonyozásról címszavakban - szépséges teríték, finom falatok, kedves/ötletes ajándékok, egész délutánon átnyúló ajándékozás-fényképezés-bohóckodás... Nem volt Olyan, mint régen, mikor kicsi voltam, de mégis egy kicsit mesebeli volt - rég nem volt már ennyire szép az egész nap azt hiszem.
Dec. 25. Délelőtt dolgoztam, de egész jól telt a nap. Reggel karácsonyi köszöntő várt az asztalon. :) Délután pedig mentünk Szentendrére Apáékhoz. Ott is jó volt. Nincs ugyan minden rendben náluk, de szerencsére ez nem tudott most igazán beszivárogni a karácsonyba. Szóval beszélgetések, mosolygós ajándékozás, finom vacsora.
Dec.28. Kimentünk a(z egyik) nagyimékhoz. Ott is volt nagy örömködős, sokat fényképezgetős, csacsogós karácsony, bár ez csak pár órás volt, hamar jöttünk haza. De azért egy kis sütievés és pár nagy ölelés belefért. :)
Dec. 29. Délután-éjjel melóztam (16,5 óra egyben). Egész jó volt, hála egy jófej horvát csapatnak (27 főnyi nyüzsgés) meg egy srácnak, aki ott lakik a hostelben - innentől Kisherceg (majd később elmesélem, miért, ha el nem felejtem :D).
Az egész éjjel null alvásnak köszönhetően (na jó, fél órát szunyókáltam az asztalra hajtott fejjel), december 30-án nem voltam beszámítható. Egész nap aludtam. Este fölkeltem aztán pizsamában flangáltam itthon... olvastam, neten böngésztem... és aktívan nem csináltam semmit. Aztán filmnézés, msn...
Dec. 31. Délelőtt átjött Nyüzsi, mert megkért, hogy nyomtassak ki neki valamit. Itt maradt egy darabig, beszélgettünk - pótoltunk kicsit a kimaradt időszakból, bár pár napja beszéltünk telefonon hosszabban. Délután összefutottam Padmesélővel. (Volt Kedves - a múltkori bejegyzésben említettem, hogy "szakítás", többet most se mondanék róla... annyiszor elmondtam már, hogy már elég volt. :)) Szóval találkoztunk, mert nálam volt még egy lemeze és egy könyve ill. nála is volt egy könyvem. Én azt hittem, csak összefutunk, cuccokat cserélünk, aztán mindenki megy útjára, de nem épp ez lett. Beültünk egy helyre (mondván, hogy dermesztő hideg van), aztán máshol ettünk, megint beültünk egy helyre ill. elmentünk még egyhez. :) Közben meggyőzött, hogy menjek inkább az AMH-s szilveszterre (ahhoz a csapathoz, akikkel a nyáron is voltam, és ahol őt is megismertem). A meggyőzésre csak azért volt szükség, mert bár eredetileg oda akartam menni, közben szerveztem más programot és nem nagyon szoktam az utolsó pillanatban lemondani dolgokat, mert elég nagy szemétség így cserben hagyni valakit. De végülis csak ez lett belőle. Hazarohantam, összeszedtem a bátyámat és a városban találkoztunk össze újra Padmesélővel, hogy együtt menjünk a zsizsegés helyszínére. Nagyon jól telt az este/éjjel/hajnal - karaoke, activity, solo, virslievés, tánc, bohóckodások, sok nevetés, tüzijátékozás. 4:30 körül feküdtünk le aludni (persze páran már előbb...). Nekem nem sok alvás jutott, mert január 1-én reggelre mentem dolgozni. 2,5 óra alvás után kisurrantam.
8:40 körül már melóhelyen voltam és este 18h-ig munka. Pfujjj de utáltam. Mondjuk reggel még a gyors S.O.S. rendrakás után loptam magamnak szűk egy óra szunyókálást, de akkor is. :)
Persze rákövetkező nap reggel megint bent voltam.
És ez már tegnap volt, úgyhogy az ünnepektől mostanáig igen szűken már el is daráltam, hogy mi volt. :) Ez most mégicsak bővebbre sikerült, mint a múltkori.. talán nem is olyan nagy baj, így nem lesz akkkkora hiányérzetem. :)

Most megyek is, majd még később lehet, hogy írok...

Nincsenek megjegyzések: