2008. december 22., hétfő

Szün...

Bocsánat, nagy volt a szünet... de nem is mondhatok egészen múlt időt, mert lehet, hogy még elnyúlik egy darabig...
Lenne miről írni, történik/történt egy csomó minden mikulásozás, nyűgös-beteghisztis-zh-írós nap, hajnalig nyúló tanulás, kora reggeli vizsgázás, hiszti-nap, karácsonyozás a barátnőkkel, mézessütés, séta erre-arra, karácsonyi ajándékvásárlás, szakítás, nagy beszélgetések, írás, éneklés, betegeskedés, bőrgyógyászlátogatás, munkahelyi szétesés, filmnézések, vigyorogva levélolvasás. Szóval zajlik az élet. Csak vagy időm, vagy kedvem nem volt írni... ha meg volt, akkor már írtam a nagyimnak, ugyanis majdnem mindenhova cipeltem magammal egy füzetet, amiben jó hosszan írtam egy levelet neki. (11 oldalas lett) Így mindenféléről beszámoltam neki - a közlésvágy elmúlt. Nem tudom, fogom-e pótolni az elmaradt dolgokat. Valószínűleg szokás szerint nem. Nézzétek el nekem... :)

5 megjegyzés:

Lily írta...

Háááát jó - részemről az elnézés kész.

Bukfenc írta...

Pusziiiii :)

Messzenéző Minyon írta...

Ahogy elnézem, a legtöbb blog szünetel most, vagy amelyik nem, az sem a napok történéseit írja le, hanem boldog ünnepeket kíván. Ez egy ilyen időszak, magunkba és a családunkhoz fordulunk, ez természetes és jó. Úgyhogy elnézzük... :)

ßóbita írta...

BÚÉK!

Bukfenc írta...

Neked is BÚÉK kedves Bóbita! :)